Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bonita_Bon schreef:Omdat zij en blijkbaar meer mensen met het risicoanalyserend vermogen van een prei, het wel normaal vinden en het goedpraten onder het mom van 'er is toch niks gebeurt, maar ik gooi het wel vol trots op een forum'! Ik kan ook de snelweg over wandelen en niet aangereden worden is dat dan meer geluk dan wijsheid? Overigens ben je wettelijk ook enorm de Sjaak als je paard iets aanricht en jij hem willens en wetens los hebt laten lopen op niet omheind terrein. Maar dat daar gelaten.
Bonita_Bon schreef:het risicoanalyserend vermogen van een prei
miereneter schreef:Jij haalt die zware ruiters er toch zelf steeds bij?
Je kunt niet het ene onverstandige ding (paard los in bos) goedpraten met een ander onverstandig ding (te zware ruiter, slof). Het is gewoon allemaal niet ok.
Dit staat overigens los van mijn mening over jouw boswandeling. Vond het heel leuk om te zien, maar kan me ook vinden in opmerkingen over veiligheid.Bonita_Bon schreef:het risicoanalyserend vermogen van een prei
Kimmie235 schreef:Mijn oma nam ook altijd de binnenbocht, opa kwaad ernaast, en dan zei ze, waar maak je je nou druk om, er is toch niks gebeurd?
Wat vind je daarvan? Kun je de boosheid van opa begrijpen?
Henrike5 schreef:Leuk om te zien dat hij zo lief bij je blijft!
Over de discussie ga ik mij niet te veel in mengen ik heb andere bokkers dit ook zien doen zonder kritiek van anderen en ik weet niet of ts ook nog andere maatregelen heeft genomen zo als bijv erg vroeg op pad zodat je geen andere mensen en paarden tegen komt, pas diep in het bos echt los laten etc.
Cinnepin schreef:Kimmie235 schreef:Mijn oma nam ook altijd de binnenbocht, opa kwaad ernaast, en dan zei ze, waar maak je je nou druk om, er is toch niks gebeurd?
Wat vind je daarvan? Kun je de boosheid van opa begrijpen?
Ik heb getemd, in dit topic wordt alleen nog maag offtopic gereageerd. Dat is niet de bedoeling en zal ik ook niet meer op antwoorden. Die binnenbocht heeft hier niks mee te maken. Als jullie alleen maar komen zeuren om dingen die hier niets mee te maken hebben blijf weg, of zoek een leven ofzo
Morganlefay schreef:Heb jaren een Haflinger merrie verzorgd en kon op het terrein haar inderdaad gewoon los naast mij aan de voet meenemen. Heb er ook veel lol over gehad. Maar buiten het terrein geen haar op mijn hoofd.
Als ik de foto's bezie zie ik een paard wat niet echt naar baas luistert maar gewoon omdat ze braaf is bij haar blijft. Als er iets gebeurt is ze weg. Zou dit nooit doen.
Cinnepin schreef:Morganlefay schreef:Heb jaren een Haflinger merrie verzorgd en kon op het terrein haar inderdaad gewoon los naast mij aan de voet meenemen. Heb er ook veel lol over gehad. Maar buiten het terrein geen haar op mijn hoofd.
Als ik de foto's bezie zie ik een paard wat niet echt naar baas luistert maar gewoon omdat ze braaf is bij haar blijft. Als er iets gebeurt is ze weg. Zou dit nooit doen.
Knap dat jij kan zien of hij luistertHet is overigens een HIJ.
Als hij niet naar mij luisterde had ik dit niet gedaan hoor. De reacties worden steeds mooier
Captain schreef:Ik weet waar dit is, maar zo diep in het bos is dit niet. Binnen 10 minuten ben je daar wel.
Had HIJ wel door dat hij los liep?