) Hier een shire van ongeveer 1.80 en rond de 850 kilo. Hij gaat nog precies in een gewone trailer gelukkig. Qua pension heb ik nooit problemen gehad, maar de reuzen zijn niet overal welkom. Ook niet iedere smid/bekapper wil ze doen (dit is eigenlijk mijn grootste issue momenteel). Qua spullen ben ik niet zo'n shopper dus ik heb er weinig last van, maar: er is veel minder keuze in veel dingen. Denk aan hoofdstellen, halsters, dekens, dekjes. En werkelijk alles is duurder, van onderhoud tot spullen tot bekappen tot wormenspuiten etc.
, hij zal nu denk wel iets lichter zijn ik schat denk ook rond de 800 kilo. Hij is een wat zwaarder type KWPN.
heb er ook een gehad van 1.72, die vond ik ook aardig reusachtig.
Niet absurd groot, maar wel volledig op bestelling en zowel haar moeder als haar vader ver voorbij
Hij is echt een feestje om mee aan de gang te gaan. Helaas door mijn gezondheid rijd ik minder vaak dan ik wil.

. Hij is verschrikkelijk leuk en het is ook best handig, want ik ben 1.60 met korte benen. Op zo'n kasteel als van jullie ziet dat er een beetje mal uit, maar ik vind het een heerlijk gevoel. Vooral ook bij het springen, echt dat gevoel dat je over een hindernis zeilt.