Geweldige fotos en zo allemaal bij elkaar jeetje wat mooi! Je kleding die altijd perfect is en dan de bergen op de achtergrond echt prachtig
DJZ
Geplaatst: 17-08-23 20:15
Jij en Marietje in een super gave en complete outfit in combinatie met Laura Dijkslag: Dan heb je een perfecte setting voor een super gaaf eind resultaat
Laura is 2 jaar geleden bij mij langs geweest.. 2 foto's daarvan staan in mijn profiel
TiffanyJoy
Geplaatst: 17-08-23 20:35
Prachtige foto's! Die foto bij het water zou je eigenlijk moeten Diamond painten in het groot
GUSTIxBILL
Geplaatst: 18-08-23 03:38
Gewoonweg Wow
xDenies
Geplaatst: 18-08-23 07:39
Dit is waanzinnig, wauw. Ik heb er geen andere woorden voor. Dit wilt toch iedereen? Waanzinnig!!
Geweldige foto’s… ik moet altijd zo lachen om de naam Marietje… het kan gewoon niet zoeter en dan zie je dan zo een onwijs gave stoere haf jullie kunnen zo mee doen in vikings…
Dit maakt dat fotograferen Kunst is, onwijs knap en mooi, ik heb ervan genoten, echt... ik heb er geen andere woorden voor, maar jeetje... dit is echt wel 1 van de mooiste fotoserie die ik gezien heb..
Ik had vroeger een prentenboek over elfjes in donkere, mysterieuze wouden. Ik was er gek op, en daar doen deze foto's me enorm aan denken. Dezelfde mystieke sfeer, dezelfde kleuren zelfs. Heel indrukwekkend!!!
Je zou er haast een verhaal bij schrijven en dan gewoon een soort prentenboek van maken Ik wil ook altijd alle foto's, maar op een gegeven moment heb je gewoon geen plek meer. Maar in mijn ervaring pak je een boek nog wel eens op.
cursebreaker
Geplaatst: 18-08-23 11:42
Echt waanzinnig gave foto's
Die een na laatste in het water met de bergen op de achtergrond + de schuilen voor de regen foto zijn m'n favoriet
Wat ongelofelijk gaaf. Vooral 4 is mooi. Ik zou ze allemaal laten afdrukken als ik jou was Misschien past het niet allemaal aan een muur maar kan je er iets anders mee