Adelaide71 schreef:Wauw! Ik vind haar echt heel gaaf!Hoezo niet bijzonder genoeg? Rare mensen lopen er rond
Ze is inderdaad erg bijzonder geworden! Heel blij dat die vrouw dat niet zag

ElsbethG schreef:wat een beauty! ben benieuwd hoe ze het straks onder het zadel doet!
Voorlopig doet ze het best goed! Ze is in ieder geval erg braaf. Ze begrijpt het allemaal nog niet zo goed, dus we gaan in hele kleine stapjes. Maar ik kan erop en aan de lijn kleine stukjes stappen. Helaas ligt het zadel niet goed en moet ik nog even wachten op de nieuwe, dus we houden het voorlopig hier even bij.
LibertyLucky schreef:Ze is echt ontzettend mooi gevonden,al vondt ik haar als scharminkeltje ook echt niet verkeerd
Wat een prachtige gloed heeft ze
Als scharminkeltje was ze inderdaad ook best leuk,maar ze zag er gewoon slecht uit. Slechte vacht, bolle wormenbuik en gewoon erg iel en jong voor een tweejarige. Ze heeft het inmiddels ruimschoots goedgemaakt!
Wildgirl schreef:Wat een prachtige pony en haar naam past haar ook perfect! Veel geluk en plezier met haar!
Dankjewel! Ze heet eigenlijk Abbeyvale Crème Brulee, gezien haar kleur past dat ook wel

Mendi schreef:Ze is echt beeldschoon! Wil je in de toekomst een veulen met haar fokken?
Ik heb niet echt concrete plannen, maar het zou wel erg leuk zijn... Ze is er knap genoeg voor!
Nadinetjuhh schreef:Wat een prachtig paard! Waar heb je dat mooie hoofdstel ook vandaan?
Dat is de FRA Runa. Rib uit mijn lijf, maar hij zit echt heel mooi.
sas66 schreef:Wat een prachtige aansprekende dame en haar appeltjes glanzen je tegemoet. Als de vorige eigenaresse haar nu ziet zal ze zich ook wel achter haar oren krabben. Wat zijn je plannen met haar? Heel veel plezier samen.
Ik ga als ze is beleerd lekker recreatief en dresuurmatig met haar aan de slag. Ik ben niet echt een wedstrijd ruiter, maar af en toe een proefje is misschien wel leuk. Ze blijft in ieder geval lekker bij mij!
Josien_ schreef:Prachtig om te zien hoe ze uit groeit, echt een heerlijke cob merrie!
Iedere fokker heeft zo zijn eigen zienswijze en daar kunnen wij weer van profiteren door onze eigen pareltjes er tussenuit te pikken denk ik altijd maar.
Die fokker kruist vanalles door elkaar,vooral voor de meer aparte kleurtjes. Ze bied ook een aantal niet goedgekeurde hengsten ter dekking aan. Erg blij dat ze Abby haar potentieel niet zag, nu heb ik een super knappe pony