Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lori schreef:Oh wat schrik ik hiervan dat je haflinger er niet meer is. Ik zag wat op fb passeren maar had niet meegekregen dat hij ingeslapen is.![]()
En hopelijk mag je met Blue een mooie band krijgen. Nog wat ielig en slungelig maar op die leeftijd is dat heel normaal
ellepel schreef:mirriejj schreef:Misschien dat iemand het weet. Dinsdagavond vond ik (dacht ik) een spoelworm in de mest. Woensdagavond een strongid p erin gegooid. Maar er komt niets afzal ik me dan toch vergist hebben of kan dit even duren?
Er werd met ophalen verteld dat hij al een tijd niet ontwormd was en hij had ook wat vieze billen.
ja ik had toch eerst mestonderzoek laten doen om een duidelijker idee te hebben van wat er in zit.
maar je pluist vast niet alle mestballen na,dus is vast wel wat af gekomen en anders toch even contact opnemen met iemand van mestonderzoek?
sans6 schreef:Jeetje Miran, wat naar van Olly!
En wat is dit dan weer een ander paard,ik hoop dat hij al je verwachtingen waar gaat maken!
Ik volg iig om te zien hoe dit eendje uit gaat groeien, maar ik weet hoe jij met je dieren omgaat dus verwacht dat hij snel bijtrekt en een vrolijke, blije en gezonde jaarling is!
Humpiedumpie schreef:Wat een leuke pony heb je daar meegenomen. Vind jullie myqey ook zo leuk. Veel plezier met hem, ik volg graag.
En heel veel sterkte met het verlies van je prachtige haflinger
gerlindie schreef:Het is echt nog een gigantische slungel, ben heel benieuwd wat dat gaat worden uiteindelijk!
Hij is wel heel braaf zeg
En ik moet stiekem wel lachen om zijn huidige kapsel
Lys_PPA schreef:Dat gaat ongetwijfeld een heel mooi paard worden! Ik vind hem op sommige foto's van jou oprecht al stukken beter eruit zien.
Nog sterkte met het verlies van je haflinger! En inderdaad mooie foto die je hebt laten maken.
Ik herken je van instagram van Jimmy, heb je die ook nog?