Cchanny schreef:Dank je!Prachtige foto'sHeel mooi haar zachtheid gevangen

MarlindeRooz schreef:I knoooow, kleine CripplesKnappe fluffy!

Sintara schreef:Thanks!Ze is zo leuk

_San87_ schreef:Zo lief, dank je wel!Ik vind dit echt geweldig geslaagd. Vooral de tweede vind ik perfect! Ze is niet eens mijn paard, maar die zou ik zo aan de muur hangen
.

DemiSisa schreef:Dank je! De blackfoto vind ik ook tof idd.Wauw, super gave foto's! Ze zijn stiekem allemaal heel gaaf. Bij de blackfoto komt ze er heel gaaf 'uitspringen'!

DuoPenotti schreef:Oeh, wil je het resultaat delen?Mooi!!!!
Staat haar goed!
Heb dat pas ook bij mijn merrie gedaan, zag er ook zo lief uit.

Het past idd ook echt bij haar. Het liefst zou ik haar in een Romeins tuig steken en ruige platen maken, maar daar is ze gewoon het paard niet naar.

marley93 schreef:Dank je!Prachtig! Ik vind jouw handtekening weer duidelijk in de foto's/nabewerking zitten. Gave stijl, TS.

Temeraire schreef:Dank je!Wat doe je dat stoere renpaard aan![]()
Ze is echt prachtig, de bloemen in de manen zijn super goed gelukt en de foto's zijn heel mooi geworden!![]()
Ik snap wel dat ze populair is, ik ben ook fan

princequillo schreef:Dank je!Ze is prachtig!
Urbanus schreef:Dank je!Ahh dit is echt superschattig!

lideli schreef:Ikzelf ook, hahaha. Eerst even dat laatste beetje vacht eraf, dan is ze hopelijk ook wat meer shiny!Oh I love it![]()
Vooral die laatste! Het past inderdaad bij haar![]()
Ben ook wel benieuwd naar het zomer experiment
Zertab schreef:Thanks!Aah wat lief

ruitje schreef:Dank je! En ja hè... Imo moeten de accessoires ook bij het paard passen, en dit past gewoon bij haar.Super mooi, passend ook bij die zachte oogopslag

Elisa2 schreef:Dank je!Creatief zeg! Is mooi geworden.

Ineke2 schreef:Haha, ik zou ook gewoon nepbloemen kopen! Die kun je ook wat meer martelen om ze erin te krijgen en te houden, dat vond ik toch wel een pluspunt.Wat mooi, ik ben aan het denken om dit met gipskruid te doen. Dat staat al even vol op in bloei, maar door wegwerkzaamheden steeds is mijn huidige reistijd naar stal nog langer dan normaal dus denk ik laat maar![]()
Jouw foto’s zijn echt heel gaaf geworden!

Hiraeth schreef:Je mag altijd een keertje langskomen hoor!Mkango schreef:(waaronder £15 voor een f%*&!@* schaar)
![]()
Wat een mooie foto's! Ik vind het ook altijd mooi hoe je haar beschrijft. Het is voor mij intussen al een tijdje geleden dat ik een paard heb aangeraakt, maar door jouw liefde voor Auroch smeult het nog even een beetje na.

NotYourLine schreef:Dank je!Hele mooie foto's! En ze past inderdaad perfect bij de bloemen (of die bij haar) .. Zo zacht en lief
Ik denk dat de combinatie met bloemen ook heel tof is met fine art-achtige foto's.