Ex-renpaard Auroch als bloemenpony

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 09:56

Cchanny schreef:
Prachtige foto's <3 Heel mooi haar zachtheid gevangen
Dank je! :D

MarlindeRooz schreef:
Knappe fluffy! <3
I knoooow, kleine Cripples <3

Sintara schreef:
Ze is zo leuk :D
Thanks! :D

_San87_ schreef:
Ik vind dit echt geweldig geslaagd <3. Vooral de tweede vind ik perfect! Ze is niet eens mijn paard, maar die zou ik zo aan de muur hangen :D.
Zo lief, dank je wel! :o

DemiSisa schreef:
Wauw, super gave foto's! Ze zijn stiekem allemaal heel gaaf. Bij de blackfoto komt ze er heel gaaf 'uitspringen'! <3
Dank je! De blackfoto vind ik ook tof idd. :j

DuoPenotti schreef:
Mooi!!!!
Staat haar goed!

Heb dat pas ook bij mijn merrie gedaan, zag er ook zo lief uit.
Oeh, wil je het resultaat delen? :D
Het past idd ook echt bij haar. Het liefst zou ik haar in een Romeins tuig steken en ruige platen maken, maar daar is ze gewoon het paard niet naar. :')

marley93 schreef:
Prachtig! Ik vind jouw handtekening weer duidelijk in de foto's/nabewerking zitten. Gave stijl, TS.
Dank je! :o

Temeraire schreef:
Wat doe je dat stoere renpaard aan _O-

Ze is echt prachtig, de bloemen in de manen zijn super goed gelukt en de foto's zijn heel mooi geworden! <3

Ik snap wel dat ze populair is, ik ben ook fan :D
Dank je! <3 Renpaard... das war einmal, nu is ze een pennypony (want stiekem ben ik gewoon het allergrootste pennymeisje op stal _O- ). Ze vindt het heerlijk, hahaha.

princequillo schreef:
Ze is prachtig!
Dank je!

Urbanus schreef:
Ahh dit is echt superschattig!
Dank je! <3

lideli schreef:
Oh I love it <3
Vooral die laatste! Het past inderdaad bij haar :j
Ben ook wel benieuwd naar het zomer experiment ;)
Ikzelf ook, hahaha. Eerst even dat laatste beetje vacht eraf, dan is ze hopelijk ook wat meer shiny!

Zertab schreef:
Aah wat lief <3
Thanks! :D

ruitje schreef:
Super mooi, passend ook bij die zachte oogopslag :)
Dank je! En ja hè... Imo moeten de accessoires ook bij het paard passen, en dit past gewoon bij haar. <3

Elisa2 schreef:
Creatief zeg! Is mooi geworden.

Ineke2 schreef:
Wat mooi, ik ben aan het denken om dit met gipskruid te doen. Dat staat al even vol op in bloei, maar door wegwerkzaamheden steeds is mijn huidige reistijd naar stal nog langer dan normaal dus denk ik laat maar :')

Jouw foto’s zijn echt heel gaaf geworden!
Haha, ik zou ook gewoon nepbloemen kopen! Die kun je ook wat meer martelen om ze erin te krijgen en te houden, dat vond ik toch wel een pluspunt. :))

Hiraeth schreef:
Mkango schreef:
(waaronder £15 voor een f%*&!@* schaar)

:')

Wat een mooie foto's! Ik vind het ook altijd mooi hoe je haar beschrijft. Het is voor mij intussen al een tijdje geleden dat ik een paard heb aangeraakt, maar door jouw liefde voor Auroch smeult het nog even een beetje na. <3
Je mag altijd een keertje langskomen hoor! :D En ze is ook écht mijn heart horse, net als het andere paard in mijn profiel. Die had een vergelijkbaar karakter en was ook echt m'n maatje in de tijd dat ik hem dagelijks reed. <3

NotYourLine schreef:
Hele mooie foto's! En ze past inderdaad perfect bij de bloemen (of die bij haar) .. Zo zacht en lief <3

Ik denk dat de combinatie met bloemen ook heel tof is met fine art-achtige foto's.