. Nu is hij gefokt en niet gekocht, want dan kan ik hem niet betalen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb haar nog geen jaar en we zijn groen en groen, maar dat is met haar geen enkel probleem. Ze is superbraaf (ook na een paar weken niet gereden te zijn is het opstappen en zonder problemen buiten rijden) vergevingsgezind zolang je zelf ook eerlijk bent (stalgenoot die aan het begin dacht dat ze haar wel ff wat kon leren met haar sporen wat ik helaas niet heb geweten vloog er in no time af) en doet altijd haar best voor me. Ze is altijd heel voorzichtig en rustig als ik mijn gehandicapte zoon mee heb ( dan kan ze zelfs langs de hooiruif van de buurman lopen zonder er in te duiken, iets wat vrij uitzonderlijk is voor een fretberger
) en laat zich snel overtuigen als ze al eens een keer iets raar of eng vind tijdens het buiten rijden. Suzanne F. schreef:Ik heb er meerdere gehad en er is er eentje die ik opnieuw zou willen hebben, vanaf jongs af aan en dan zonder ongeluk. Dat was een heel speciaal paard.

DuoPenotti schreef:Mijn geweldige Sjimpie. Mijn alles kunner. Mijn echte maatje. Wat mis ik hem. Hij was echt alles wat ik toen wilde.
Maar nu. Ik oude doos. Zou geen exacte kopie van hem als 3 jarige meer willen.
Met zijn staart er op in een soort van passage rond snurken op concours als voorbeeld. Ik zou nu af stappen en zeggen op zo'n gestoorde knol ga ik niet zitten
Maar terug in de tijd samen. Ik zonder nah. Samen met hem. Waar kan ik in de tijdmachine stappen?
Ir111 schreef:Dat ervaar ik ook met mijn paard inderdaad.Zeker! Wel 100X. Met mijn Kolonel is vanaf het begin alles zoveel leuker. Het maakt helemaal niet uit wat hij doet of wat er gebeurd maar zijn lieve blije hoofd maakt elke dag mooier.
Zelfs als het werken een dagje minder lekker gaat, maakt al het andere eromheen dat ruimschoots goed, met name inderdaad dat snoezige bekkie.
DuoPenotti schreef:Maar nu. Ik oude doos. Zou geen exacte kopie van hem als 3 jarige meer willen.
Met zijn staart er op in een soort van passage rond snurken op concours als voorbeeld. Ik zou nu af stappen en zeggen op zo'n gestoorde knol ga ik niet zitten