Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

als ik vraag aan andere mensen die op hem rijden of tie het ook bij hun doet nee dus...
verder als ze vast staat beurtelings linker en rechter voorbeen heel hoog optillen...als ze echt de aandacht wil en ze een onwetend slachtoffer heeft gevonden gaat ze ook wel weven of piafferen op stal n de hoop dat ze er uit gehaald wordt...maar daar houdt ze de laatste tjd al snel mee op als ze door heeft dat het niet werkt...
En Escala kan in de ba natuurlijk ook heel goed de gekke arabier spelen...
) Maar eigelijk niet iets dat ze echt altijd op een bepaalde tijd of manier doen.
Die loopt uit gewoonte in een andere wei! 

Ja, Caballo is maf

*grijns*
Echt geen flauw idee. Soms doet ze het tijdens het belonen en bij lange teugel..andere keer weer als ze achterna gezeten wordt met bijv een zweep of als ik haar een tik geef, uit nijd dus.... niet echt duidelijk te peilen. Maar ik vind het wel fun, zolang ik er geen last van heb....Tijdens het rijden doet ze het gelukkig niet! Maar het blijft een komisch gezicht...
je kan zien dat heel veel paarden een tik hebben, zo ook de mijne.
alles zit vol! En ze vindt het leuk! Normaal trekken ze die plakken meestal wel uit elkaar met uitmesten, maar bij haar dus niet omdat ze zich er zo leuk mee vermaakt.

haha..