MirandaMalik schreef:Mijn man wilde ff wat instellingen oefenen met zijn filmcamera dus hij was bij de paarden gaan proberen.
Krijg ik later dit filmpje..![]()
[ Video ]
Hahhahahahaha fantastisch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaMalik schreef:Mijn man wilde ff wat instellingen oefenen met zijn filmcamera dus hij was bij de paarden gaan proberen.
Krijg ik later dit filmpje..![]()
[ Video ]
c_alsemgeest schreef:ik had hele betrokken niet-paard collega's bij mijn paardenzoektocht.
Ik moest heel erg lachen om een opmerking van een van hen toen we het over prijzen van paarden hadden... vooral het verschil tussen een 3 jarige en bv een 7 jarige op goed leeftijdsgebonden niveau.
Hij had verwacht dat jonge paarden duurder waren, want die waren immers minder 'gebruikt'
En eigenlijk, als ik er achteraf naar kijk zit er best een goede logica in
Earth schreef:c_alsemgeest schreef:ik had hele betrokken niet-paard collega's bij mijn paardenzoektocht.
Ik moest heel erg lachen om een opmerking van een van hen toen we het over prijzen van paarden hadden... vooral het verschil tussen een 3 jarige en bv een 7 jarige op goed leeftijdsgebonden niveau.
Hij had verwacht dat jonge paarden duurder waren, want die waren immers minder 'gebruikt'
En eigenlijk, als ik er achteraf naar kijk zit er best een goede logica in
Het is een beetje een auto logica
soloro schreef:Mijn ex dacht toendertijd dat we woorden reden in de bak en dat daarvoor de letters er hingen![]()
_Lorette_ schreef:Mijn man zegt eigenlijk niet veel geks. Hij heeft het alleen standaard over hoeven ipv (hoef)ijzers, dus de paarden krijgen 'nieuwe hoeven' of 'zijn een hoef kwijt'. Gelukkig niet.
Nientsje schreef:"Lieverd ik heb Feike vast zijn deken op gedaan...
... Hoezo zit het niet goed? Waarom ben je aan het lachen?"
[ [url=m/mFxqpp.jpg]Afbeelding[/url] ]
c_alsemgeest schreef:man mee op wedstrijd... super proef neergezet. Helemaal blij...
Vroeg na afloop wat hij er van vond (meer de ambiance, kantine etc, had geen inhoudelijke feedback verwacht)
Zegt hij: Ja het ging volgens mijn echt niet goed, je paard liep helemaal krom en scheef!
(appuyementen en schouderbinnenwaards)