troi schreef:Even een algemeen advies. De bokt community is best groot en hoe je je hier opstelt blijft aan je 'plakken'. Ook al begrijp ik je irritatie als mensen je vraag niet goed begrijpen, dan nog is het aan te raden om geduldig en vriendelijk te blijven ('dank voor het antwoord maar eigenlijk bedoel ik mijn vraag anders' of iets in die geest). Je komt nu over alsof je een behoorlijk kort lontje hebt en wat aan de stijfkoppige kant bent.
Verder, het is wel degelijk een goede tip om een berichtje te sturen naar instructeurs in je directe omgeving en daarin uit te leggen wat je zoekt en eventueel te vragen of je een dagje met ze mee mag lopen, die gunst kan je bijv terugbetalen door een weekendje hun stallen uit te mesten voor nop. Zij kennen ook veel paardenmensen die mogelijk ondersteuning nodig hebben.
Laatst, je hebt een lastige leeftijd voor paardeneigenaren. Minderjarige bijrijders zijn complex qua verzekeringen en vaak is er stalbeleid dat minderjarigen niet alleen op stal mogen komen. Het kan goed zijn dat het vooral een kwestie is van geduld, boven de 18/20 zal je een stukje beter in de markt liggen als bijrijder.
Goedendag,
Ik bedoel het totaal niet zo dat ik niet vriendelijk overkom, en ik vind het ook echt niet erg als mijn vraag verkeerd wordt opgevat. Echter wordt er door sommigen zo fel op mijn bericht gereageerd, net alsof ik iemand probeer af te troggelen doordat ik niet zo veel te besteden heb. Ik vind dat echt jammer, want ik vraag puur om meningen, en zo fel advies geven maakt toch niemand beter. Toch bedankt voor de tips!