Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ellen_ov schreef:Wat?!niet zadelmakke schimmel ‘alvast’ gereden. Ik moet er om lachen maar hoop dat je er later bij het ‘inrijden’ geen last van hebt gehad.
anjali schreef:DuFraize schreef:Ineens waren alle spullen van bijrijder weg. Bij navraag stalgenootjes bleek dat ze eerder die dag gezien was met laarzen, dekjes, cap, etc in haar hand.
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt,waren dat haar eigen spullen of die van jou?
Gitana schreef:Een hele tijd terug was ik eens op zoek naar een bijrijdpaard/verzorgpaard, dus ik had toen een ad gemaakt op marktplaats. Ik zat in een restaurant met een vriendin toen ik daarover gebeld werd door een man die de advertentie had gelezen. Het klonk eerst opzich heel leuk, totdat hij zei dat ik de hengst wel elke dag moest laten ejaculeren, met de hand
Ik weet nog steeds niet of het een prankcall was of dat het om een medische kwestie ging, maar ik heb het aanbod afgeslagen
LWDaisy schreef:Hier was de grootste afknapper toch ook dat ze ongevraagd anderen op mijn paard liet rijden, iets waarvan ik op voorhand had gezegd: niet doen, vraag het me en dan zien we wel.
Balenciaga schreef:Ik werd er een keer via een ander op getipt dat mijn toenmalige verzorgpony op Bokt en Marktplaats te koop aangeboden werd
Was ook een gevalletje eigenaresse die er eigenlijk geen zin in had. Die pony had een blessure waardoor ik er een jaar lang dag in dag uit elke dag ben geweest om te stappen en te mesten. Echt zo niet netjes eigenlijk
Achterom schreef:Balenciaga schreef:Ik werd er een keer via een ander op getipt dat mijn toenmalige verzorgpony op Bokt en Marktplaats te koop aangeboden werd
Was ook een gevalletje eigenaresse die er eigenlijk geen zin in had. Die pony had een blessure waardoor ik er een jaar lang dag in dag uit elke dag ben geweest om te stappen en te mesten. Echt zo niet netjes eigenlijk
Er is zo vaak een paard/pony onder mijn kont verkocht... dat is nu eenmaal het punt. Je hebt geen rechten als bijrijder, niks.
De eigenaar bepaalt... als het je niet aanstaat, voor jou 10 anderen meestal.