Uitwaaien aan zee..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Re: Uitwaaien aan zee..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 22:30

Prachtige foto’s! (Ik vind jullie wel een beetje wegvallen op de foto’s met bewerkte lucht, jammer! Maar dat je er zelf blij mee bent is het belangrijkste)

Ik wil jullie ook wel voor de lens :D Minthe en Zilver zijn zo belachelijk knap <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 22:34

De foto's met bewerkte lucht zijn idd jammer, maar verder zijn ze ontzettend mooi!

Zelda_Link

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 22:37

Reacties van maar 1 woord mogen eigenlijk niet op Bokt, maar hier is toch maar 1 woord voor?

WAUW!!!! <3

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-22 10:22

Wauwie wat een leuke reacties allemaal!! Heel erg bedankt!

Zelda ik vind dat zo'n reactie altijd op bokt mag :D

Cayenne, Grainey dankjewel!

Sirius dat kan altijd. Roep maar waar en wanneer :D

Ellen ja heerlijk vind ik dat. Doe het altijd vaste prik met de veulens. Eerst een mini uitje een halfuur verderop bij de spartelvijver. En rond 2 maand oud naar de zee (anderhalf uur rijden). Spartelvijver is rustiger water waardoor ze er vaak wel in durven. En dan weet ik hoe het veulen het doet wbt bij mama blijven. Spartelvijver is omheind (tot zo ver, je kan gewoon eindeloos het bos in)

Hjartje ehm. Stacaravan :=

Marilu bedankt! Hoe gekker hoe leuker zeg ik altijd hihi

Lizzy vaak lukt een veulen met mams mee nemen altijd wel. Je moet alleen er op letten dat het veulen hun moeder niet "kwijt" raakt. Dan zijn ze aan het zoeken terwijl ze vaak maar 3 meter verder zijn :+ Dan kunnen ze wel weg rennen.

Truus het was vorige week maandag. Niet deze week. Volgens mij was het toen rond 25 graden. Ik was er van 19u tot 20u. Het was erg rustig toen

Dddara ik vind die ook heel mooi! Alle 100 foto's die ik ontvangen heb wel eigenlijk :+

Qua bewerking is dit natuurlijk smaak. De foto's heb ik of kan ik opvragen zonder een bewerking. Dus er is verder niks "verloren" gegaan!