Long time no see!! duitse rijpony Hesselteichs Lillyfee II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sas66

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 10:29

Wat een prachtige verzameling pony's en paarden heb je. Aan het uiterlijk van de hengst kan het iig niet liggen, wow!

Super schattige foto van je dochter en wat al gezegd werd, voor elke dochter (tenminste) één pony. Kun je iig mooi door gaan met je verzameling :) .

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 18:25

Knappe koningin met haar knappe baby's! <3

Ben nog steeds zo'n fan van Dramatic! Al maakte de meeste hem in het pony topic met de grond gelijk. _O-

Ook groot fan van je andere hengsten keuze trouwens. <3
Blijft jammer dat ze beide niet EU staan. Duim dat het deze keer raak is! *\o/*

Ballard_L

Re: Long time no see!! duitse rijpony Hesselteichs Lillyfee II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 21:28

Zo’n fan van jouw pony’s! Het begon al met die mooie valkjes die je eerst had <3

Was Lillyfee nou de pony die laatst werd gediskwalificeerd tijdens een kampioenschap omdat iemand mee de baan in liep? Of heb ik dat nu helemaal verkeerd?

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 07:36

ZO'n prachtige pony en hele mooie verzameling!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 07:53

Ben altijd weg geweest van deze merrie. Mooi haar weer eens te zien. Prachtig stalletje vol heb je met al je ponys zo. En leuk dat Bambi voor 2023 ook gedekt is!

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:06

Wauw wat een prachtig paard! Ook je andere paarden mogen er wel wezen

Gaabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:12

Ze is gaaf zeg! Sowieso fan van jouw pony’s. Weet de transformatie van Special nog. Ze zijn wel allemaal in de d-maat toch? Een e-tje zou voor mij perfect zijn :D

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:21

Gave pony's <3 en met die hengst moet je toch echt een subliem prachtig dier gaan krijgen :D hopen dat het lukt :D

hannelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:27

foto vijf is mooi!!!!!!!

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:52

Wat een rijkdom jouw pony's! Prachtig hoor.
*stiekem jaloers* :o

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-22 11:02

absque_dubio schreef:
Oeh ik vind je hengstenkeus gaaf dit jaar! Hopelijk pakt het.

Die kleine krullenbol van je <3 dat kan toch niet meer overtroffen worden!

Hoe noem je alle Lilly’s in de dagelijkse omgang eigenlijk? Zijn er best wat inmiddels. :+

Ja ik vind leuk wanneer een Lilly lijntje word gemaakt haha, je ziet dus bij de 3de generatie allemaal Lilly ervoor of erin staan dat maakt me trots. :D Ik noem ze vaak bij de 2de of 3de naam, alleen Lillyfee is echt Lilly en de rest is allemaal hun andere naam. Behalve als ze verkocht worden dan is het aan de mensen die ze kopen welke ze pakken haha als ik dan contact heb met de nieuwe mensen moeten we soms even schakelen omdat er 1 Browni voor mij is maar hun Lilly noemen haha.

Neonlight schreef:
Je hengstenkeuze is erg mooi, benieuwd wat daar uit gaat komen. Ook wel weer eens wat anders duits bloed.

Ja ik ben erg blij met de keuze, mits het nu gepakt heeft :') anders moet ik uitwijken naar mijn reserve hengst keuze. Ik heb hem als veulen en als 2 jarige toen al zien lopen en als veulen altijd gezegd als ie 3 jaar is en ggk wil ik er 1 mee dekken en ik hou aan mijn woord haha.

Scheelt ook dat ik vorig jaar ook geweldig Dallmayr K veulen had uit haar dochter.

Wat bedoel je precies met: Eens wat anders duits bloed. :)

xmarliez schreef:
Jeetje dit wil toch iedereen hebben <3 :oo wat een heerlijk paard (pony) zeg! <3

Ben ook erg trots op mijn collectie, dank je wel <3

EllyC schreef:
Toen Joyce een veulen bij jullie had gekocht, had ik ook een filmpje gekregen volgens mij toe van lilly rose. Daar was ik gewoon paar dagen (of eigenlijk weken) onrustig van. Wat een kwaliteit zag je toen al als 3 jarige.
Je hebt echt een foklijn om jaloers op te zijn.

Ja Rose is echt ook zo schatje die ook zo ontzettend fijn en goed kan bewegen. Browni (die van Joyce) heb ik soms nog wel eens spijt van dat die verkocht heb haha maar meer omdat ze ook echt zo bloed mooi is maar echt geweldige plek heeft ze. Ik hoop ooit weer eens te kunnen dekken met die hengst maar dat ging 2 jaar terug mis nadat ie ineens uit de dekking was gehaald terwijl de eerste keer niet had gepakt. Ik ben echt heel blij met wat tot nu toe allemaal al heb kunnen fokken hop naar nog meer mooie veulentjes!

sas66 schreef:
Wat een prachtige verzameling pony's en paarden heb je. Aan het uiterlijk van de hengst kan het iig niet liggen, wow!

Super schattige foto van je dochter en wat al gezegd werd, voor elke dochter (tenminste) één pony. Kun je iig mooi door gaan met je verzameling :) .

Minimaal 3 ponys per kind is de regel toch? :')

Quir schreef:
Knappe koningin met haar knappe baby's! <3

Ben nog steeds zo'n fan van Dramatic! Al maakte de meeste hem in het pony topic met de grond gelijk. _O-

Ook groot fan van je andere hengsten keuze trouwens. <3
Blijft jammer dat ze beide niet EU staan. Duim dat het deze keer raak is! *\o/*

Ja achja ik ben lekker koppig en doen wat andere niet doen of durven :D Trek me vaak erg weinig aan wat andere mensen van vinden. Tot nu toe heb keer op keer geweldige beestjes gefokt. Zal zeker te weten een prachtige sport pony in ieder geval worden als gezond geboren word haha.

Ballard_L schreef:
Zo’n fan van jouw pony’s! Het begon al met die mooie valkjes die je eerst had <3

Was Lillyfee nou de pony die laatst werd gediskwalificeerd tijdens een kampioenschap omdat iemand mee de baan in liep? Of heb ik dat nu helemaal verkeerd?

Ja die heeft wat voor commotie gezorgd _O- Achja gelukkig loopt ze netjes Z1 nu en mag ze nu weer genieten van veulentjes.

Dustinlover schreef:
ZO'n prachtige pony en hele mooie verzameling!

Dank je wel!

Caesar schreef:
Ben altijd weg geweest van deze merrie. Mooi haar weer eens te zien. Prachtig stalletje vol heb je met al je ponys zo. En leuk dat Bambi voor 2023 ook gedekt is!

Ja Lina is toch nog te jong dus leuk 1 a 2 veulentjes mee fokken dan is lina mooi wat ouder en bambi ook.

Walkure schreef:
Wauw wat een prachtig paard! Ook je andere paarden mogen er wel wezen

Dank je wel!

Gaabje schreef:
Ze is gaaf zeg! Sowieso fan van jouw pony’s. Weet de transformatie van Special nog. Ze zijn wel allemaal in de d-maat toch? Een e-tje zou voor mij perfect zijn :D

haha dat is al wat jaartjes geleden inderdaad!! Ja alles is D maat behalve mijn veulentje van dit jaar die haar vader is namelijk de KWPN hengst Next Level!

Neon schreef:
Gave pony's <3 en met die hengst moet je toch echt een subliem prachtig dier gaan krijgen :D hopen dat het lukt :D

hannelot schreef:
foto vijf is mooi!!!!!!!

LDRD schreef:
Wat een rijkdom jouw pony's! Prachtig hoor.
*stiekem jaloers* :o

Dank jullie wel <3

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 11:05

Knappe lillyfee! Leuk haar weer te zien.

Heb je foto's van de rest van je collectie/ gefokte veulens. Of een site. Ze zijn allemaal zo mooi.

Ik weet nog dat ik volgde vanaf het 1e veulen van mierela volgens mij.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-22 11:12

Eloya schreef:

Heb je foto's van de rest van je collectie/ gefokte veulens. Of een site. Ze zijn allemaal zo mooi.

Nee ik heb geen site eigenlijk... Misschien wel eens leuk omdat eens te laten maken... Of een instagram of facebook pagina is net weer wat makkelijker.

Klopt Going to be Famous was dat :D Die doet het geweldig momenteel.

Gaabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 11:15

Nicole schreef:
Gaabje schreef:

haha dat is al wat jaartjes geleden inderdaad!! Ja alles is D maat behalve mijn veulentje van dit jaar die haar vader is namelijk de KWPN hengst Next Level!

Oh haha nou dan moet ik dat in de toekomst maar even in de gaten houden. Wie weet krijg ik toch ooit de kriebels om een paard te kopen. Zo'n mooie duitse rijpony van jouw lijn x kwpn zou dan wel heel gaaf zijn.
Duitse rijpony's mogen trouwens ook in de e-maat zitten toch?

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-22 11:20

Gaabje schreef:
Nicole schreef:

Oh haha nou dan moet ik dat in de toekomst maar even in de gaten houden. Wie weet krijg ik toch ooit de kriebels om een paard te kopen. Zo'n mooie duitse rijpony van jouw lijn x kwpn zou dan wel heel gaaf zijn.
Duitse rijpony's mogen trouwens ook in de e-maat zitten toch?

E kennen ze niet in duitsland, tegenwoordig word wel steeds meer gefokt en is het eigenlijk Klein Pferd of XXL pony. Maar genoeg die uit de maat zijn en behoorlijk vraag naar is omdat je steeds meer klein volwassen ziet of juist dat ze helemaal niet zo kast van 1.70 willen.

Ik hou haar nu ook aan en dan even aanzien wat de komende jaren doet en hoe groot ze word want dat is de vraag haha

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 11:58

Timo kan al die namen met de P al niet meer uit elkaar houden. Met jouw lilly’s is dat helemaal hilarisch ja. :')

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 12:52

Nicole schreef:
Eloya schreef:

Nee ik heb geen site eigenlijk... Misschien wel eens leuk omdat eens te laten maken... Of een instagram of facebook pagina is net weer wat makkelijker.

Klopt Going to be Famous was dat :D Die doet het geweldig momenteel.

Ja famous! Die was knap <3
Ik ben wel voor een insta of Facebook :D

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 13:02

Ze is echt prachtig! Mooiste pony die ik in lange tijd voorbij heb zien komen.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 13:25

Wat een gave verzameling heb je! <3

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 13:34

Wat leuk Nicole dit topic. Ik herinner me jouw topic nog heel goed want heb toen toevallig de bevalling van een van je veulens live gezien. Althans ik denk dat jij dat was, want was een Duitse rijpony. Zo gaaf ,spannend en ontroerend die ervaring.
Je paarden zijn nog steeds prachtig, de hengstkeuze idem dito en ik ga duimen dat de wip pakt.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 16:21

Wat een ontzettend toffe pony zeg! Eigenlijk al jouw ponys :')
Zulke mooie beesten! En lekker veelzijdig!

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 17:10

Haha, die namen :+ Begrijp ik goe dat je nu weer in NL woont?

Kimm4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 23:08

Prachtige merrie!

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 10:34

Wat is ze toch een knappe merrie <3
Leuk om weer een topic van jouw te zien.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 16:01

Leuk om weer een topic van je te zien! Je hebt een mooi stel staan :j