Avalanche schreef:Eatshay schreef:Gewoon een braaf recreatiepaard dus, en ras maakt je an sich niets uit. Mag het bv wel wat mankeren
Niet aan te raden. Aan sportpaarden stellen we enorm hoge eisen ivm belasting, en ik kan je met zekerheid zeggen dat recreatiepaarden zwaarder worden belast.
Dat heeft te maken met verschillende bodems, waar we bij sportpaarden hoge eisen aan stellen, moet een recreatiepaard overal overheen, ik weet niet of TS fanatiek is met lessen en haar eigen zit, wat absoluut ook een factor is, bij sportpaarden zorgen we voor optimaal passende zadels en is het management vrij nauwkeurig en ook dat is bij een recreatiepaard niet altijd het geval.
Een goed recreatiepaard is een kwaliteitspaard met ook nog eens een heel koel karakter. En met wat TS ermee wil, zou ik aanraden echt goed te gaan zoeken, met een stevig budget.
Een Connemara zou idd een heel goede keuze zijn, kun je ook nog eens heel leuk mee sporten
TS is een reiner die volgens mij wel kan rijden en bodems in kan schatten mbt belasting