Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ahhhh nee ik combineer het gewoon een keer met een bijna lege brandstoftank
dan levert het meer op dan enkel een blij Penny hartje
Neon schreef:Ja met de huidige brandstofprijzen is dat niet grappigahhhh nee ik combineer het gewoon een keer met een bijna lege brandstoftank
dan levert het meer op dan enkel een blij Penny hartje
zo laag staat de brandstof hier ook niet meer.DuoPenotti schreef:Wat is hij toch onwijs knap!!
Hij is echt een van mijn bokt lievelingen hoor. Zo enorm knap knap.
Een jaar alweer.
Die stoei foto's; heerlijk!
En je hebt hem goed opgevoed dat hij dat bij jou niet doet.
Dan krijgt ie een probleem als ie dat ooit zou proberen.
Nee tussen het spelen door komt hij bij mij even staan knuffelen en als Vigo te enthousiast is en te dicht bij me komt bijt hij veelal naar Vigo voor ik kan reageren.
Ik wilde geen dominante hengst in de opfok maar het ziet er naar uit dat ik eentje heb. 
Wat hij niet mag als hij 400kg weegt, mag ie nu ook niet.jokari schreef:Zou je Rêve de volgende keer niet door een pony laten dekken ?Als die zo’n grote veulens geeft…
![]()
Hij is mooi.
Ze is gedekt door een pony..
jokari schreef:Ayasha schreef:Ze is gedekt door een pony..
Gut ja da’s waar ook…
Volgende keer een C-pony ?
Dat zei een vriendin ook al. Maar ben bang dat het kind dan te klein gaat uitvallen. Ik verwacht dat hij ongeveer zo groot gaat worden als Rêve (klein paard dus) wat ideaal is voor mij in feite. Dan zijn ze paard genoeg om in België niet te veel gezeur mee te hebben en toch klein genoeg dat ik niet hoef op te zadelen met een krukje. 
) dan zou hij max rond de 1.60 worden en dat is ook prima. 
Thioro schreef:Knap kind is het.
Dusss, wie is de volgende hengst voor Reve?
Heb een paar duitse pony hengsten gezien die me wel aan stonden (beetje vergelijkbaar met cassanova wat duidelijk een goed resultaat geeft icm Rêve) maar dan is de vraag ook of je het sperma hier krijgt natuurlijk.