Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mars schreef:Waarom zou er niks over gezegd moeten worden? In topics van jaren geleden zegt TS ook al te gaan afvallen. Er lopen topics over Arjen Lubach die wil dat we kappen met rijden en de sport krijgt een steeds slechtere naam… hpe zou dat komen??
Mars schreef:Waarom zou er niks over gezegd moeten worden? In topics van jaren geleden zegt TS ook al te gaan afvallen. Er lopen topics over Arjen Lubach die wil dat we kappen met rijden en de sport krijgt een steeds slechtere naam… hpe zou dat komen??
hagelslag schreef:Zo mensen zijn jullie nu klaar qua gewicht?
Het is inmiddels goed besproken geloof ik.
En ik geloof dat de ts het ook vernomen heeft dat een poging doen tot afvallen voor haar paard fijner gaat zijn.
Maar om bijna 1 pagina vol te kalken is niet netjes.
Ik weet zelf dondersgoed hoe verrekte moeilijk afvallen is.
Pas nu na de hernia operatie kan ik eindelijk weer bewegen en alsnog val ik niet af.
Ts, fijn dat je het hebt kunnen doen en nog veel meer gun ik je veel succes met afvallen zodat het er straks voor alle partijen leuker is
Kabayo schreef:Leuk TS! Ik zou ook graag eens naar het Texelweekend willen. Is dat veel gedoe met de boot en stalling regelen? Hoe heb je dat gedaan? Volgens mij kost de boot al snel 100 euro. Dan ook nog 3x starten en stalling betalen, wordt het dan niet super duur allemaal? Dan zou voor mij de lol er snel af zijnLeuk paard heb je. Verder is er al genoeg over gezegd. Zou het onnodig vinden dit te moeten herhalen
Heeft Ingrid Truijens de foto's gemaakt? Een vermelding van de fotograaf wordt vaak op prijs gesteld als de foto's (gratis) gebruikt worden
Kabayo schreef:Kabayo schreef:Leuk TS! Ik zou ook graag eens naar het Texelweekend willen. Is dat veel gedoe met de boot en stalling regelen? Hoe heb je dat gedaan? Volgens mij kost de boot al snel 100 euro. Dan ook nog 3x starten en stalling betalen, wordt het dan niet super duur allemaal? Dan zou voor mij de lol er snel af zijnLeuk paard heb je. Verder is er al genoeg over gezegd. Zou het onnodig vinden dit te moeten herhalen
Heeft Ingrid Truijens de foto's gemaakt? Een vermelding van de fotograaf wordt vaak op prijs gesteld als de foto's (gratis) gebruikt worden
Ik was hier eigenlijk wel heel erg benieuwd naarMisschien heb je er overheen gelezen
corientjuhh schreef:Een jury heb ik hier nog nooit over gehoord, kreeg zelfs nog van een jury te horen afgelopen weekend dat ze ons een leuke combinatie vinden.