Danielleeee_ schreef:Ik reageer normaal nooit zo gauw op rijfoto's, maar ik wilde toch even zeggen dat ik de foto's in dit topic er zo fijn uit vind zien! Wat een leuke combinatie zijn jullie
Wat lief! Dankjewel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bootsiebob schreef:Wat een fijne tips worden er gegeven.
Jammer dat de jury zo beoordeelde, maar je hebt het heel goed gedaan
Es_ther schreef:Oooh dit is helemaal mijn type pony. Wat een mooi dier is het.

Uiteindelijk wil ik haar volledig zonder zweep rijden en echt goed aan m'n been uiteraard, maar dat heeft nog even tijd nodig

We hadden 196 punten en de tweede proef 183,5. We hadden echt 2 zelfde proeven gereden maar een flink verschil qua punten. Onwijs blij en we gaan lekker door trainen voor onze tweede selectie over 2 weken

Het eind uit mijn zadel komen ligt niet aan hoelang ik mijn beugels heb, dat doe ik zelf namelijk 
Maar ik ga binnenkort een les plannen en dan wil ik ook zonder zweep gaan rijden, wil haar gewoon echt goed en fijn aan mijn been krijgen en dat uiteraard het liefst zonder zweep en spoor
Aankomende donderdag hebben we weer wedstrijd samen dus vandaar dat ik een lesje wilde plannen.

We zijn vandaag op wedstrijd geweest en kwamen met 2 prijzen thuis. Eerste proef 209 punten met als commentaar 'Wat een super fijne ontspannen en ongedwongen proef. Punten zijn dik verdiend'. Daar waren we dan ook eerste geworden. We kregen zelfs een 9 voor het halsstrekken. De tweede proef een jury wie toch net wat anders wilde zien, maar alsnog 191,5 en een derde prijs 

Kan wel een oudere foto opzoeken dat ik in dit zadel zit dan zie je ook goed wat ik bedoel

En geen last van mijn rug. Deze pony start/rijd ik nu niet meer.