Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faelynn schreef:Interessant om te lezen wat andere betalen. Ik was recentelijk op zoek naar instructie na een aantal jaar uit de running geweest te zijn, en schrok al behoorlijk van de prijzen, maar als ik het hier zo lees is dat dus helemaal zo gek niet. Hier is het €50 per uur en €30 voor een half uur.
Wel bizar hoor, daar moet ik 5 tot 6 uur voor werken, heb de verkeerde baan uitgekozen geloof ik
Faelynn schreef:Interessant om te lezen wat andere betalen. Ik was recentelijk op zoek naar instructie na een aantal jaar uit de running geweest te zijn, en schrok al behoorlijk van de prijzen, maar als ik het hier zo lees is dat dus helemaal zo gek niet. Hier is het €50 per uur en €30 voor een half uur.
Wel bizar hoor, daar moet ik 5 tot 6 uur voor werken, heb de verkeerde baan uitgekozen geloof ik![]()
Maar moet zeggen dat de instructie die ik nu heb wel echt veel ziet en kennis heeft, dus daar hangt natuurlijk ook een prijskaartje aan.
Maar les om deze reden wel maar 1 keer per maand of eens in de 2 maanden en probeer verder zo veel mogelijk zelf toe te passen wat we in de les geleerd hebben.
Earth schreef:Ik vraag zelf €25.- pu. Maar ik vind mezelf ook niet meer waard, al ben ik meer een coach/begeleider en help ik met het hele plaatje. Dus van harnachement, staling, voer, grondwerk en rijden. Dus gewoon alles eigenlijk en ik kijk niet op de tijd. Soms ben ik met 40 min klaar, soms ben er 1.5 uur bezig.
Lieser schreef:Faelynn schreef:Interessant om te lezen wat andere betalen. Ik was recentelijk op zoek naar instructie na een aantal jaar uit de running geweest te zijn, en schrok al behoorlijk van de prijzen, maar als ik het hier zo lees is dat dus helemaal zo gek niet. Hier is het €50 per uur en €30 voor een half uur.
Wel bizar hoor, daar moet ik 5 tot 6 uur voor werken, heb de verkeerde baan uitgekozen geloof ik
Je haalt bruto en netto door elkaar.
Een kapper of automonteur heeft ook een uurtarief van 60 euro.