Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janderegelaa schreef:Zolang zij het niet als een probleem ervaart en haar instructrice ook niet is er geen probleem. Jij wilt van jouw probleem haar probleem maken. Choose your battles.
Anastasia24 schreef:Ach ts, ja dit is en zal altijd lastig blijven. Voor mij een reden geweest om niet meer op een pensionstal te staan, de dingen die je soms ziet... Je zou het haar vriendelijk proberen te kunnen uitleggen, goede ruiters willen altijd bij leren. Je kunt haar ogen misschien wel openen maar dit moet je wel een beetje subtiel aanpakken want veel mensen noemen hun mening (en dat van een ''professionele'' ruiter) heilig.
Beetje een ander iets maar mijn vriendin rijd nog op de manege en als ik dan soms lees dat het manege paard 'flink stout' etc was, dan kan ik daar niet (meer) serieus op ingaan. Het is voor mij ook een reden geweest om het er niet meer over te hebben.
Als er eenmaal een soort knop om gaat in de paarden wereld dan pas zie je hoeveel leed er wel niet kan zijn en allemaal zo onnodig. Ik hoop dat de vriendschap stand houd ts, maar als ik jouw schoenen stond zou ik het wel bespreekbaar maken. Misschien is ze je wel eeuwig dankbaar.