Had ik maar 2 miljoen...zucht...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 18:50

voor mij blijft het als het goed is geen droom,wiu zijn nu al 2 jaar bezig voor een huis met grond en schuren,we hebben een bopd gedaan op een huis bij schoorl(5min van strand!!!)zit 1 hectare bij en schuur,is een boederij en horen het voor het eind van de maand of het door gaat! *LOL*
en we zijn nog met meerdere huizen verder bezig,het is allemaal alleen zo verdomde duur! Frusty Boos! we hebben in mniddels al 4 paarden en gaan volgende maand oktober dus naar een 5 jr merrie kijken en als het goed is komend jaar 2 veulens uit onze merrie's Lovers dus het wordt gewooon te duur om ze allemaal op pension te hevbben,kan haast niet wachten.
als je uit het raam kijkt je eigen paardjes op je eigen landje!
Kwijl Kwijl Kwijl *LOL*

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 20:27

ik weet het , die nieuwe van nederlands bedoelt het niet kwaad , maar ik moet nu een opstel schrijven getiteld "Als ik 2 miljoen gulden in de loterij zou winnen ..." en nu op bokt ook al deze vraag ...

wat zou ik doen als ik 2 miljoen zou winnen ?

het antwoord is simpel ;
ik zou mijn ( allereerste ) eigen paard kopen en die op een stal stallen waar ze naast boxen , ook een bak en een paddock hebben ....

meer verlang ik niet .

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 10:57

Ik wil ook een boerderij!!!!!!!!!!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Tsja meiden of met een rijke stinkerd trouwen!!!! Clown

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 11:32

in ieder land kun je waar wij van dromen behalve in Nederland. Waarom moeten er nu juist in dit land met zo weinig oppervlakte zoveel mensen wonen? Dat kan toch ook niet? Ik maak me daar serieus ongerust over. ik vind het ook echt asociaal als mensen vandaag de dag meer als 2 kinderen nemen. en al die buitenlanders kunnen ook niet meer allemaal hier binnenstromen. we hebben gewoon geen ruimte daarvoor! Daarom zijn die huizen en grondprijzen zo hoog!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 11:34

Zo denk ik er dus precies over, waarom moet dit land alsmaar voller worden??

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 11:35

Ja want als je in Frankrijk een boerderij wilt kopen met n lap grond, betaal je er net zoveel voor als wij hier voor een appartement!! Frusty

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 11:52

In Zweden idem dito hoor! En dan hoef je niet in de middle of nowhere te zitten, nee, slechts een half uur verwijderd van Stockholm! En geen files! En dan heb je een boerderij met TWINTIG hectare grond voor (niet gaan huilen) f 250.000,-!!!!!!!!!!!!!! Als je in Belgie of duitsland over de grens gaat, kun je het wel betalen, en hier alleen daar waar geen banen zijn. En de mensen die 3 of meer kinderen krijgen, staan er ook niet bij stil, dat hun kinderen dadelijk als legbatterijen op elkaar gestapeld moeten worden als ze ergens willen wonen. Raar dat ze niet iets beters voor hun kids willen. Mensen leven hier wel zo op elkaars lip. en dat ontaardt in gebrek aan respect voor elkaar, ongeduldigheid, intolerantie (de autoweg is daar een heel sterk voorbeeld van, maar in de winkels is het al niet veel beter).

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 11:55

Volgens mij mag er in Frankrijk niet meer verkocht worden aan buitenlanders Verward

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 11:57

Ik weet dat ik niet in Nederland blijf later, ja of ik moet de loterij winnen.
Ik zou niet kunnen wonen in een flat of zo, zo op elkaars lip en geen frisse buitenlucht!
Ik wil echt lekker de buitenlucht in, grootte van t huis maakt me weinig uit, als ik maar ruimte heb, zoals weiland en stallen voor mn paarden.
Belgie of Frankrijk.
Belgie maar, want ik kan geen woord Frans! *LOL*

toetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 12:05

HAHAHA
ik woon al op een boerderij met 23 hectare land een kudde schaapies, 2 geiten, 6 katten 1 hond en....... mijn 2 paardjes!!!!!!!!!!!!

nananananananananananananananaah Tong uitsteken Tong uitsteken

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 13:00

Hoe heb je dat dan klaargespeeld Toetje?

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 14:51

Ben jaloers op je hoor, Toetje! Party!!

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 18:26

Citaat:
Op 2001-09-25 14:47, schreef Anneke:
Hmm 1.2 miljoen valt op zich 'mee'...

Mijn ouders zeggen heel flauw, dan moet je maar een rijke vent versieren!
Ja lekker he, wat een tip.
En dat noemen zich mijn ouders! *LOL* Tong uitsteken

zeggen mijn ouders ook altijd anneke. hihi.
ach ja zucht. woonde ik maar op de tuin, dat we daar een huis bouwen en je stapt je huis uit en loopt een paar meter en daar allemaal geitjes en dan een mooie stal met een gangetje erook in met 3 stallen daarin 1 voor de opslag, 1 voor logeepaard van een bokker of visitepaard en 1 voor expensive en zucht dan nog een eigen buitenbak. zucht heerlijk he dromen

ineke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 20:05

De man van mijn vriendin is mega rijk (biljardair zullen we maar zeggen ) ze hebben een mega groot huis met zwembad ,sauna jacuzzi enz verder stallen,weiland, 1 minipony een shet een pony en een paard .Verder nog te veel om op te noemen .Ze heeft 3 dochers die alle drie rijden en nu komt het .Heel de familie is ongelukkig .Ma omdat Pa nooit geen tijd heeft Pa omdat ie het te druk heeft en nooit geen vrije tijd .De drie dochters hebben zoveel en zijn ongelukkig omdat ze nergens zin in hebben ,geen aandacht krijgen en vooral omdat ZE NIKS TE WENSEN HEBBEN .Dit verhaal is echt waar en ik wil niet belerend zijn hoor maar ik denk dat GELD ONGELUKKIG MAAKT.
Ik ben helemaal niet jaloers op haar en ik vind haar zelfs zielig .

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 10:35

Hmm ja dat kan ik me ook best voorstellen...
Maar zo is t, mensen die niet veel te besteden hebben, dromen van rijk zijn, mensen die rijk zijn, zijn ongelukkig omdat ze te 'veel'hebben.
Mensen die krullen hebben, willen stijl haar etc. etc.
Toch zou ik wel gelukkig zijn met veel geld, ik zou het delen met vrienden en dierbaren, gewoon zorgen dat iedereen om me heen gelukkig is. Aan goede doelen geven, zoals t Brooke Hospital enz.

Maar ik denk dat elke paardenliefhebben wel eigen stallen etc. wil hebben, en liefst bij huis natuurlijk! Party!!

Ik blijf dromen... Dromen

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 11:44

Yep, wens niet zozeer veel geld, want dat geld is bij mij zo uitgegeven: aan paarden en een boerderij. Ik hoef ook niet zo rijk te worden dat ik niet meer hoef te werken. Als ik dat ene wat ik mijn leven lang al gewild heb maar kan; een boerderij met veel dieren.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 18:26

Heb t vanmiddag nog s aan mn moeder gevraagd, maar nee ze wilt dit huis nooit meer uit!!
Mischien over 10 jaar of zo, ja hallo! Daar heb ik weinig aan! *LOL* *LOL*

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 18:54

ze zeggen wel eens:

mensen met paarden
hebben de hemel op aarde
maar als ze sterven
valt er niets te erven

dat klopt echt wel Haha! Party!! Haha!

mijn pa enm ma hebben erg geluk gehad de straat prijs viel bij ons vorig jaar heb ik nog foto's van zal ik is scannen Haha!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 23:49

Echt waar??
Wat gaaf!!
Enne hoeveel hadden ze gewonnen?? Party!!

Ik heb ook nog steeds hoop... *LOL*

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 10:44

Ik blijf ook hopen.... .wanhopen.... grinnik. Ooit moet mijn wens toch uit kunnen komen. Als mijn ouders doodgaan zal het lukken, want dan erf ik voldoende. MAar zo lang wil ik niet wachten (ze mogen namelijk voorlopig nog niet dood).

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-01 15:21

Hoop ook dat mn ouders nog lang blijven leven!! *LOL*
Ach ik heb nu ook wel mn eigen stukkie (gepacht) met 3 stallen een weitje en een bak, maar toch!
Een boerderij is veeeeel gaver! Party!!

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 17:34

25.000,-
we zijn heerlijk een week naar turkije geweest was echt bizar!!

hier de foto's:

nou dat zijn dus me pappie en mammie het is al bijna 2 jaar geleden Tong uitsteken
toen hadden ze geen uitzending Boos!
dat doen ze nooit in de zomer zeiden ze...maar ze geven we gewoon prijzen weg echt cool!!! Party!!

[img]../upload/271/postcode1.jpg[/img]

hier nog 2 aan elkaar beetje onduidelijk Schijnheilig

[img]../upload/271/postcode2.jpg[/img]

GRxxjes marjolein

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 21:06

Jullie ma keek wel blij! heel logisch natuurlijk, zou ik ook doen!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 00:46

Wow wat gaaf zeg!!
Wil ik ook!! *LOL*

Maar ja, das LANG niet genoeg voor mn droomboerderijtje, *lol* *LOL* !!!!!!!

sparklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 10:15

Ik denk dat iedereen wel 2 miljoen wil!