Maar we lezen nu 1 kant. Ik heb jaren endurance ritten gemaakt op amateur nivo hoor. Maar soms reden er dressuur ruiters mee die zogezegd de ervaring hadden maar die konden het niet bijhouden of hadden een vervelend paard onderweg. Soms zelfs stuiterend en de ruiter zat dan al even gestresst wat dan die reactie veroorzaakte. Uiteraard pasten wij ons dan aan. Maar dat was vaak een lange zit aangezien het vaak ritten van vijf uur waren. In een langzamer tempo dus langer

Als die vrienden laat maar zeggen bijna dagelijks met hun paard buiten rijden in relax stand en jij gaat zo nu en dan een x mee met jou paard die dat niet zo gewend is en je er zelf onzeker van wordt omdat je vooral dressuur rijd dan ligt het probleem niet bij de vrienden. Ook niet bij jou maar daar zit een nivo verschil en gek genoeg is het op buitenrit dan zo dan hun nivo hoger ligt en waarschijnlijk niet naar jou zin en zijn ze ook niet bezig met netjes

Ik was er niet bij dus kan niet oordelen. Maar wel werkt het niet voor jou en daar zou het bij mij stoppen. Je doet het voor de lol