wel of niet erg....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:46

ik vind het wel dom om nu te gaan wassen. Want ik neem aan dat je shet gewoon dik in het haar zit en dat je geen solarium of warm water hebt.....
Ik was mijn paard wel, maar die staat geschoren op stal; onder dikke dekens. Hij wrodt gewassen met warm water en daarna kan hij nog onder het solarium.

dipsulvymo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:58

Echt niet man" Boos!

dipsulvymo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:59

NOU DIPSY STAAT MET DIKKE DEKENS OP EN WAS HAAR MET WARM WATER....EN DAARNA STAAT ZE BINNEN IN EEN STAL WAAR EEN VERWRMING STAAT!

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 11:51

niet zolang ze op stal staat en het daar niet tocht. kijk alleeen wel eerst goed of ze echt wel droog is voordat ze naar buiten gaat, maar het zou in princiepe geen kwaad moeten kunnen.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 12:11

Ik zou het zelf nooit doen, in de winter een shet die dik in zijn vacht zit wassen. Dennis was toen hij nog op het land stond ook te goor om aan te pakken, maar aan wassen dacht ik niet eens.

Van de week is hij wel gewassen voor de hengstenkeuring. Hij is geschoren dus ook redelijk snel droog. We hebben hem zo snel mogelijk met z'n 3en met warm water gewassen, daarna zweetmes er over heen, met handdoeken zo droog mogelijk maken en er zo snel mogelijk een wollen deken+fleece deken op. Ik was er niet blij mee dat het moest, zelfs niet nu hij geschoren is.

Roxy20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 13:00

Hoi ik heb een witte shet die altijd buiten staat en ik zou hem ook graag wit zien nu. Maar dat kan pas als het warmer is want nu is dat veel te riskant en als hij bezweet is ga ik hem gewoon super lang uitstappen! Het is echt niet goed om hem in de winter te wassen. Maar ja ik hoop dat je shet geen kou vat! Knipoog Goed opletten dus en voortaan niet meer wassen in de winter......

dipsulvymo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:19

dipsy is ook geschoren hoor...en ze is met warm water gewassen en had warme dekens op

dipsulvymo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:50

peopiej ik vind het egt erg wat je doet heb egt medelijden met je shetje:j:j:j:j:j:j:j:j

bren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:54

was mijn paard absoluut niet in de winter,(ben veels te bang dat hij kouvat)
en hij is by the way ook wit.hoogstens z'n staart een
keer als die heel vies is.

peopie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 16:00

Heey mensen ik moet effe iets zeggen dit wat ik allemaal zeg gaat over een ander meisje en haar shet heet pipo en die doet dit met haar shet mijn shet heet dipsy en ik ga niet zo om met der hoor maar ik ga proberen dat meisje weg te halen bij die shet zodat die shet een beter leven bij iemand anders krijgt dus ik probeer gewoon iets te doen voor die shet ik ga alle berichten antwoorden die jullie hebben gegeven aan haar laten zien zodat ze ziet hoe erg het is voor dat paardje maar ik weet het ik had het eerder moeten zeggen maar ik durfde het niet sorry het spijt me maar ik probeer alleen maar iets goeds voor die shet te doen!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:50

dus dipsulvymo en peopie zijn hetzelfde?
misschien eens de boktregels lezen? schaduwaccounts mogen niet
effe op uitroepteken hangen

Tartuffo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 18:33

Wie wast er nou zijn shet in de winter als het gewoon koud is buiten.
Jezus hebben die gespleten persoonlijkheden ook gespleten hersenen ofzo.
Ik was wel zijn staart en sokken maar een paard in de winter wassen omdat hij BEZWEET was.
Koop eerst eens wat paardenboeken hoe je met paarden moet omgaan en steeds weer hetzelfde verhaaltje over hetzelfde gezeik:
Citaat:
Heey mensen ik moet effe iets zeggen dit wat ik allemaal zeg gaat over een ander meisje en haar shet heet pipo en die doet dit met haar shet mijn shet heet dipsy en ik ga niet zo om met der hoor maar ik ga proberen dat meisje weg te halen bij die shet zodat die shet een beter leven bij iemand anders krijgt dus ik probeer gewoon iets te doen voor die shet ik ga alle berichten antwoorden die jullie hebben gegeven aan haar laten zien zodat ze ziet hoe erg het is voor dat paardje maar ik weet het ik had het eerder moeten zeggen maar ik durfde het niet sorry het spijt me maar ik probeer alleen maar iets goeds voor die shet te doen!

Hier wordt ik dus ook niet goed van....

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 19:11

Sjee wel raar dat je eerst steeds tegenargumenten geeft op negatieve reacties, en dan ineens gaat het over een meisje waarvan je vind dat ze het niet moeten doen ? zeer apart...

Word ook een beetje schijtziek van dit soort dingen, t lijkt wel een liegpennyinvasie !

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 19:22

dipsulvymo schreef:
NOU DIPSY STAAT MET DIKKE DEKENS OP EN WAS HAAR MET WARM WATER....EN DAARNA STAAT ZE BINNEN IN EEN STAL WAAR EEN VERWRMING STAAT!

kijk, je vraagt om meningen van anderen, wanneer we plots negatief reageren dan is het weer een ander meisje.

ik = jijzelf
zij= iemand anders
savvy?

Wijst nogmaals met de vinger naar de afdeling barbiepaarden in de speelgoedwinkel Haha!

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 19:36

Je mag niet liegen, peopie...

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 19:37

Pouskintje schreef:

ik = jijzelf
zij= iemand anders

savvy?

Jack Sparrow ? *LOL* OK dan!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 19:44

SANEX"]
[quote="Pouskintje schreef:

ik = jijzelf
zij= iemand anders
savvy?

[/quote]
je weet het maar nooit in deze wereld Haha!

Artemiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:00

Wat is dit voor raar kind zeg??? Verward

Sorry hoor...

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:06

SANEX"]
[quote="Pouskintje schreef:

ik = jijzelf
zij= iemand anders
savvy?

[/quote]
jep, i'm Jack Sparrow!
Are you Elisabeth?

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:34

No i'm William Turner , my father Bootstrap Haha!

( ben beetje fan van de film Haha! )

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:02

dipsulvymo schreef:
dipsy is ook geschoren hoor...en ze is met warm water gewassen en had warme dekens op

ik zie niet dat je iets fout hebt gedaan hoor. kijk het nut van wassen zie ik niet in de winter. hihihi kijk maar naar exel (shaam schaam) maar als jij je pony wil wassen moet je datv doen. mits ie maar niet nat naar buiten gaat.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:56

Wordt het nog geen tijd voor een slotje op deze Tong uitsteken

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:59

SANEX schreef:
No i'm William Turner , my father Bootstrap Haha!

( ben beetje fan van de film Haha! )

uhm...mag ik een foto en handtekening Bloos

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:01

ArwenLune schreef:
Normaal als ze in de regen staat, word haar huid niet nat omdat er een soort vet op de haren zit waardoor het water er afloopt en niet intrekt. Daarom word de pony dus niet ziek.
Nu heb je haar gewassen, en nu is al dat huidvet weg. Dat had je dus beter niet kunnen doen. Als ze heel bezweet is kan je haar beter (zonder te wassen) een tijdje binnen zetten onder een zweetdeken tot ze droog is, en dan het vuil eraf borstelen. Als het van de lente weer lekker warm is is het minder erg om een paard te wassen.

AW heeft gelijk. Als je nu je pony wast, die normaal zonder deken buitenstaat, moet je nu een deken op gaan doen omdat je het huidvet weggehaald hebt. Niet zo slim om te doen, wellicht heb je nu geleerd voor een volgende keer.

Tartuffo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:12

Slotje????