Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Goed opletten dus en voortaan niet meer wassen in de winter......
sorry het spijt me maar ik probeer alleen maar iets goeds voor die shet te doen! Citaat:Heey mensen ik moet effe iets zeggen dit wat ik allemaal zeg gaat over een ander meisje en haar shet heet pipo en die doet dit met haar shet mijn shet heet dipsy en ik ga niet zo om met der hoor maar ik ga proberen dat meisje weg te halen bij die shet zodat die shet een beter leven bij iemand anders krijgt dus ik probeer gewoon iets te doen voor die shet ik ga alle berichten antwoorden die jullie hebben gegeven aan haar laten zien zodat ze ziet hoe erg het is voor dat paardje maar ik weet het ik had het eerder moeten zeggen maar ik durfde het niet sorry het spijt me maar ik probeer alleen maar iets goeds voor die shet te doen!
dipsulvymo schreef:NOU DIPSY STAAT MET DIKKE DEKENS OP EN WAS HAAR MET WARM WATER....EN DAARNA STAAT ZE BINNEN IN EEN STAL WAAR EEN VERWRMING STAAT!
dipsulvymo schreef:dipsy is ook geschoren hoor...en ze is met warm water gewassen en had warme dekens op
ArwenLune schreef:Normaal als ze in de regen staat, word haar huid niet nat omdat er een soort vet op de haren zit waardoor het water er afloopt en niet intrekt. Daarom word de pony dus niet ziek.
Nu heb je haar gewassen, en nu is al dat huidvet weg. Dat had je dus beter niet kunnen doen. Als ze heel bezweet is kan je haar beter (zonder te wassen) een tijdje binnen zetten onder een zweetdeken tot ze droog is, en dan het vuil eraf borstelen. Als het van de lente weer lekker warm is is het minder erg om een paard te wassen.