Leuk om te zien hoe je steeds meer durft te gaan zitten en rijden. Lekker van genieten.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:Mooie foto's!Muronia schreef:Maak jullie er niet druk om hoor, dat doe ik ook niet. Fijn dat er een foei-lijst is op bokt.
Ik wil even zeggen dat ik het knap vind hoe je erop reageert en het naast je neerlegt
Babootje schreef:[***] schreef:Ik wil even zeggen dat ik het knap vind hoe je erop reageert en het naast je neerlegt
Vind je?![]()
Ik vind het eigenlijk heel teleurstellend goedbedoelde en zinnige adviezen te negeren en ze zelfs in de foei-hoek te drukken omdat ze je niet aanstaan.
lovelynutia schreef:Knap dier, mooie bles ook dat halve witte neusje❤️
Iets om op te letten (komt mogelijk door de spanning nog) is en ik quote even oude lesgeefster "Je hebt twee K's en op de achterste zit je" dan steekt je onderbeen ook een stuk minder naar achter en tegen het natuurlijke gevoel zit je ook stabieler. Op de foto door de plas bijvoorbeeld zit je netjes
gonniee schreef:Mensen, hou eens op met in elk topic van muronia te menen te moeten melden hoe je denkt over haar gewicht. Schei toch uit!
Wat fijn dat jullie de klik alsnog gevonden hebben!