Ik zou hem inschrijven als model voor een hoofdstellen merk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anca schreef:Ooohhh de eerste![]()
Wessel is sowieso mijn favoriet ook al loopt hij bloot![]()
maras schreef:Ik vind Wessel zonder iets aan het allermooiste
Pluttersput schreef:Beest
AfricanLady schreef:Ik ben al weg van je honden maar ik wil nu ook je paard hebben
Negerzoen schreef:Zucht
Anastasia24 schreef:Wat een prachtige hoofdstel met een nog prachtiger paard! Staat hem onwijs stoer,
Willekes schreef:Ja, veel beter dan met halster. He's got the looks. WOW
![]()
![]()
![]()
Giolli schreef:Wat is ie knap hè.
BOTtraining schreef:Poeh, wat is het toch een popster!![]()
![]()
Hij steelt echt de show, lijkt me ook een feestje voor de fotograaf![]()
Moet je zelf heel actief zijn aandacht trekken of is meneer gewoon gemaakt om de aandacht te stelen
gonniee schreef:Wat een lekker ding is het toch
noviceh schreef:Hij verkoopt dit hoofdstel met gemak, staat m heel erg gaaf!
aniek1985 schreef:Wauw, heel erg knap![]()
Het hoofdstel staat hem prachtig.
Muiz schreef:AfricanLady schreef:Ik ben al weg van je honden maar ik wil nu ook je paard hebben
Nu pas?![]()
Wessel is weer heerlijk om naar te kijken zeg. Met of zonder iets om zijn hoofd. Zelfs met blubber all over blijft het een heerlijk dier
Cayenne schreef:Wessel is mooi met en zonder hoofdstel, maar ik ben hem zo zonder hoofdstel gewend dat het om de een of andere reden een beetje vreemd is om hem zo te zien
KootMiraDrum schreef:Knappie is het tochProbeer de volgende keer de frontriem eens iets hoger te doen, hij rust nu op zijn "wenkbrauwbot".
kiki1976 schreef:Wat is het toch een gave bink
MissyNr1 schreef:Jeeemig wat een hunk!
Elienn22 schreef:Wat een gaaf dier is het toch. Ik vind hem zonder toch het allermooist ondanks dat het hoofdstel hem prachtig staat
borderjay schreef:Zó belachelijk knap
laura1987 schreef:jeetje wat is hij toch prachtig!
Ik zou hem inschrijven als model voor een hoofdstellen merk
Caesar schreef:Daar is hij weer. Wessel z'n fotos vervelen nooit. Met of zonder hoofdstel. Hij blijft een imponerende voorkomen hebben.
Appeltje_1 schreef:Wat een prachtige foto’s zeg! Knap beest, met of zonder iets![]()
![]()
! Maar je hebt wel een erg mooi hoofdstel, staat hem geweldig!
nafkedemi schreef:Wessel blijft erg knap. Ik vind eerlijk gezegd het hoofdstel juist niet zo mooi bij hem staan.
Te grof en te veel bewerkt.
Enjoy_ schreef:Als Wessel een man zou zijn, zou hij zo’n type zijn van al trekt ie een vuilniszak aan, dan staat het hem nog sexy.
laura1987 schreef:
Azmay schreef:Friezen zijn vaak stoer maar deze is echt gewoon om te kwijlen. Fanclubwaardig hoor die Wessel
NikkiDeKerf schreef:Oh my God hij wordt alleen maar knapper!! Niet normaal!
saskiaojan schreef:Gaaf! Staat hem goed![]()
[ [url=m/oKpt3g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prada heeft er ook 1, past echt bij de barokke dieren.