Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ga in ieder geval eens kijken, misschien klikt het wel helemaal niet. Dan weet je al iets beter waar je aan toe bent. 
). Wat zeur ik dan, zullen jullie vast denken. Hij is gewoon moeilijker als een doorsnee warmbloed (ok, je hebt ook moeilijke). Maar het is dan ook een hengst hè, en ook nog in de pubertijd (kan dat als hij 5 jaar is?). Ik wil absoluut verder met de arabieren (voor de zoveelste x gezegd), maar ik ben aan het twijfelen of ik het inderdaad wat makkelijker voor mezelf kan maken. Ach ja, ik wacht gewoon af
Wat een mooi paard zeg! (ik val op de een of andere manier heel erg op zwart en andere donkere kleuren, dit wil NIET zeggen dat lichte paarden niet mooi zijn hoor!) Maar ik kan nu nix over z'n karakter zeggen, ik zou er eens gaan kijken en erop rijden enzo. Maare, hijs wel suuuuper mooi hoor! 
Citaat:Op 2001-09-24 13:51, schreef kimmy:
sorrie, moet ik ff tegen in gaan. Een warmbloed is ook super moeilijk om mee te dressuren, om de show erin te krijgen is vreselijk hard trainen. Een arabier heeft dat van zich zelf al!
Als je bedoelt dat de temprament iets moeilijker is, ben ik met je eens!
)