Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
ikke schreef:Auw! Merel, meisje, beter opletten de volgende keer!
Even aandacht houden dat dit soort dingen je een gebroken middenvoetsbeentje kan opleveren.
lizy29 schreef:Ach pepijntje is in onze ogen echt een PepijnTJE. Wij zijn trotse eigenaren van een Breton merrie van geschat zo’n 1000 kilo. Haar zoon van nog geen jaar zit nu al op zo’n 1,55mtr dus dat zal ook wel een joekel worden
Santos_05 schreef:lizy29 schreef:Ach pepijntje is in onze ogen echt een PepijnTJE. Wij zijn trotse eigenaren van een Breton merrie van geschat zo’n 1000 kilo. Haar zoon van nog geen jaar zit nu al op zo’n 1,55mtr dus dat zal ook wel een joekel worden
Ik las ook al... 1.64 en 800kg.... Kleintje Hij leeft wel op grote voet trouwens, maat 8
Ik ben fan, maar dat wist je al
Santos_05 schreef:lizy29 schreef:Ach pepijntje is in onze ogen echt een PepijnTJE. Wij zijn trotse eigenaren van een Breton merrie van geschat zo’n 1000 kilo. Haar zoon van nog geen jaar zit nu al op zo’n 1,55mtr dus dat zal ook wel een joekel worden
Ik las ook al... 1.64 en 800kg.... Kleintje Hij leeft wel op grote voet trouwens, maat 8
Ik ben fan, maar dat wist je al
jeetje77 schreef:Oké, pas bij de livestream ging bij mij het lichtje branden welke zus er dan bedoelt werd. Hoezo blondt
Die volg ik dus ook met haar huifkar vakantie.
Santos_05 schreef:Gezellig om samen met je zus te mennen Voor 25km draait Pepijntje zijn hoef niet om
Mariska_28 schreef:Zozo flink rondje! En wat een mazzel met het weer joh!