BarbaraNova schreef:Ze heeft toch geen eigen pony?
(btw, ik weet niet hoe je dat witte krijgtsorry)
Heeee gelukt
Oh dacht dat omdat die in haar profiel staat[/quote]
Is haar verzorgpony zei ze vgm
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marieeee schreef:Heyyyy
een vraagje
ik heb een paar maand geleden een paard gekregen, maar ik wil graag ook wat meer dingen krijgen voor hem, maar mijn ouders willen niet perse iets kopen. Ik volg een paar mensen (duhh) en er was iemand en die had geschreven bij haar post dat ze 8 halsters had, en in elke video reed ze met een ES dekje. Ik zou graag ook een paar dingen krijgen voor mijn paard, maar ik weet niet hoe ik dat moet vragen!
thanksss
marieeee schreef:Heyyyy
een vraagje
ik heb een paar maand geleden een paard gekregen, maar ik wil graag ook wat meer dingen krijgen voor hem, maar mijn ouders willen niet perse iets kopen. Ik volg een paar mensen (duhh) en er was iemand en die had geschreven bij haar post dat ze 8 halsters had, en in elke video reed ze met een ES dekje. Ik zou graag ook een paar dingen krijgen voor mijn paard, maar ik weet niet hoe ik dat moet vragen!
thanksss
Janneke2 schreef:Hoi Marieke,
Welkom op bokt...!
Ik hoop ten eerste dat je alle belangrijke dingen voor je paard hebt.
En ik snap dat het leuk kan zijn om elke dag van de week een ander halster of een andere kleur dekje te hebben, maar ik ben zelf een beetje van de oude stempel.
Ik doe ja-ren met één halster. (En voor hebbedingetjes gold zoiets als 'ga maar zelf sparen/werken'...)
Dus wat dat betreft weinig tips.
marieeee schreef:Heyy,
Ik heb mijn leeftijd verkeerd ingevoerd, ik ben net 15.
maar ik probeer wel taken te doen en geld te verdienen, maar die gaan altijd meteen weg naar dierenartskosten, zadelpasser, hoefsmid,....
Ik betaal mee omdat ik liever meehelp met de kosten.
thanksss
Lieser schreef:Als je goed kunt rijden en op veel grote evenementen aanwezig bent, zou je gesponsord kunnen worden. Dan krijg je dekjes of kleding van de sponsor om mee te rijden en reclame te maken.
marieeee schreef:Heyy,
ik woon in belgie, en wij mogen pas werken vanaf 16 j.
Ik ga wel denk ik babysitten, maar dat verdient niet geweldig denk ik. Als jullie leuke sites met sales kennen, zeg ze gerust.
Ik ben op het moment niet op wedstrijden/evenementen, maar ik hoop dit in de toekomst soms eens te kunnen doen!
thanks!!!