Zorg dat je voor die tijd back-up hebt en je hebt het aardig voor elkaar. Zitten stressen als je niet het geluk hebt van een makkelijke zwangerschap / bevalling / eerste jaar is ook niet fijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
0091 schreef:Misschien ook handig om over na te denken is dat je als persoon nou eenmaal veranderd na een zwangerschap/ zodra je moeder word.
Het valt gewoon echt niet te voorspellen hoe je zal zijn als moeder. Je lichaam, maar zeker ook mentaal, alles veranderd. Bij de een wat meer als bij de ander..
Muppett schreef:0091 schreef:Misschien ook handig om over na te denken is dat je als persoon nou eenmaal veranderd na een zwangerschap/ zodra je moeder word.
Het valt gewoon echt niet te voorspellen hoe je zal zijn als moeder. Je lichaam, maar zeker ook mentaal, alles veranderd. Bij de een wat meer als bij de ander..
Ook een goed idee. Dat herken ik. Ik heb 7 jaar lang 7 dagen per week voor mijn fulltime verzorgpaard gezorgd en vanalles mee gedaan. Maar toen mijn kind kwam, wilde ik gewoon bij hem zijn. Als ik bij het paard was genoot ik wel maar ik wilde toch graag weer naar huis.