Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moonlight17 schreef:Ik hoor altijd goede verhalen van de paardenkliniek in Heeze.
Ook goede verhalen hoor ik over de paardenkliniek in Someren.
Je kunt er altijd een belletje aan wagen denk ik dan. Degene waar je het beste bij voelt zou ik dan naar toe gaan.
maria500 schreef:Niet echt heel dichtbij, maar ook niet heel ver. Uur rijden vanuit Eindhoven, maar ben zelf te spreken over Visdonk in Roosendaal.
hwn schreef:Ik snap je DA ergens wel: als het behandelplan gelijk blijft met of zonder de diagnose, dan kan het geen kwaad om eventjes af te wachten tot het ergste achter de rug is, misschien valt het allemaal nog beter mee dan je dacht.
Kidde schreef:Bah wat een rot begin zoIk woon bij Rotterdam in de buurt, maar ik weet dat ze van hieruit zelfs naar het SMDC in Heesch rijden: https://www.sporthorsemdc.com/
Orlinapaard schreef:Ik begrijp ook niet zo goed waarom er nu geen foto's zijn genomen. Een barst zal je inderdaad niet zien, maar een breuk kan je wel uitsluiten. En een barst zie je pas duidelijk op foto na 10 à 14 dagen, dus de redenering van de DA van over enkele dagen dan wel foto's te nemen, volg ik niet echt. Veel beterschap voor je paardje!
lailapri schreef:Orlinapaard schreef:Ik begrijp ook niet zo goed waarom er nu geen foto's zijn genomen. Een barst zal je inderdaad niet zien, maar een breuk kan je wel uitsluiten. En een barst zie je pas duidelijk op foto na 10 à 14 dagen, dus de redenering van de DA van over enkele dagen dan wel foto's te nemen, volg ik niet echt. Veel beterschap voor je paardje!
Dit gaat niet altijd zomaar. Het is afhankelijk van de locatie of dit aan huis gedaan kan worden.
Orlinapaard schreef:Klopt, maar uit het verhaal maak ik op dat er geen foto's zijn genomen, wegens "niet nuttig". En daar ben ik het niet mee eens.