Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
callippo schreef:Ohh, wauw, leeft hij nog steeds??
Wat is hij prachtig.
Apart idee, ik ken hem van vroeger, van vóór ik mijn eigen witte arabiertje kocht. Maar die is er helaas niet meer
Prachtige foto's weer, stuk voor stuk kunstwerkjes!
kidding schreef:DuoPenotti schreef:Prachtig, echt prachtig!
Wat een mooi dier nog en hij lijkt zo het schilderdoek op te lopen.
Je hebt jezelf weer overtroffen zeg. En zeker met een schimmel op de lichtere achtergrond, bijzonder knap gefotografeerd.
Dank voor dit mooie compliment .
HannahFrouk schreef:Alvaron schreef:Is zijn volledige naam Torop van de Pakop? Fokker dhr. Ketels?
Ja, dat klopt. Mogelijk heb jij de stal waar Torop eerder stond (in Laag-Soeren) nog wel gekend van toen het nog echt een Arabieren renstal was?
HannahFrouk schreef:Hoi Calippo, jazeker, hij doet het nog steeds prima! Hij is niet helemaal rad meer, maar hij heeft verder geen klachten of last, dus hij mag zolang dat zo is, lekker blijven staan en van z'n oude dag genieten.
Ik kan me nog goed herinneren Calippo, dat we samen destijds toen een grondwerk-sessie hebben gedaan, daarna zijn Torop en ik een paar keer van stal gewisseld en hij staat nu dus al sinds jaaaaren aan deze stal (en gaat daar ook niet meer weg).