Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ellen_ov schreef:Wauw wat een uitstraling heeft met name de zwarte. Hoe ben je zo aan hem gekomen? Echt op zoek gegaan?
JolisaJ schreef:Wat een prachtig stel heb je! Heel mooi dat convexe hoofd, wat een gaaf paard![]()
Staat de kladruber ook ter dekking, of is er geen markt/merries voor in Nederland?
Cyrina schreef:JolisaJ schreef:Wat een prachtig stel heb je! Heel mooi dat convexe hoofd, wat een gaaf paard![]()
Staat de kladruber ook ter dekking, of is er geen markt/merries voor in Nederland?
Ik wil hem eerst goedkeuren in Tsjechië als dekhengst. Maar dat is een extreem zware keuring. Nu met corona gaat niks door dus heb hem daar ook niet voor in training staan nu (we waren er wel aan begonnen).
Ik hoop dat het eind dit jaar of volgend jaar lukt.
We hadden zelf ook een merrie gekocht (welke de keuring doorlopen heeft).
Helaas kreeg ze vorig jaar een blessure. Omdat ik graag met deze paarden de dressuur in wil om ze te laten zien heb ik haar verkocht aan een kennis.
Mocht Moos goedgekeurd worden zal er alsnog een veulen komen van deze 2 en ik ben zelf op zoek naar een nieuwe merrie.
CxKenzo schreef:Wauw ik ben echt onder de indruk van je Kladruber! Ik ben ook heel benieuwd hoe hij zich toont onder het zadel... hopelijk post je nog vaak foto's van hem, interessant paard om te volgen!