Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:Ik heb al 15 jaar geen klik met mijn arabmaar we doen het ermee.
Tiffany schreef:Arabesk schreef:Ik heb al 15 jaar geen klik met mijn arabmaar we doen het ermee.
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het voor iedereen anders is TS. Alleen jij kan antwoord geven op deze vraag. Ik denk dat het belangrijk is om te kijken waar je prioriteiten liggen. Vind je het erg als ze alleen maar als weidemaatje zou staan en daar iedere maand geld aan kwijt te zijn? Of gaat het je uiteindelijk tegenstaan waardoor je spijt krijgt.
Maarja wat is een klik? Dat je fijn met het dier kan werken of dat je tot over je oren verliefd bent. Ik denk dat dit laatste namelijk wel minder wordt naarmate je ouder wordt. Je gaat anders kijken. De "pennyflow"zakt wat af.
Ik heb die "Pennyflow"nu op mijn 67 ste nog steeds.Ik begon op mijn 14de en werd toen al verliefd op een manegepaard wat ik toen natuurlijk nog niet kon kopen helaas. In middels heb ik mijn achtste eigen paard, nog steeds verliefd . Slechts 1 keer heb ik er een gekocht die ik wel leuk vond maar hij mij niet ,dat ging dus helemaal niet wegens ontbrekende klik .
Misschien niet helemaal te vergelijken maar ik had (nu 2) 3 honden. 1 daarvan is helaas kort geleden ingeslapen. Maar met haar had ik echt een speciale band, het was mijn vriendinnetje voor het leven. De andere twee houd ik ook zielsveel van maar anders. En die krijgen net zoveel liefde en verzorging en zou ze ook nooit wegdoen.
Succes ts!
justkid schreef:Wat bedoel je precies met een klik?
Ik vind het altijd zo'n vage term die voor iedereen anders is lijkt me.
Wat precies mis je als je het woord "klik" niet mag gebruiken?
Juut schreef:Er zat een stuk rouwverwerking op van mijn oude pony,
diesuus schreef:Zoiets moet groeien, probeer niet te vergelijken.
klik komt vast nog.
En mocht dat niet zo zijn, laat het me dan weten, ik zoek nog zoiets