Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
isa06x schreef:Liezel1 schreef:En ga je die pony's en ezels dan op hetzelfde stuk land houden?
Ja maar wel een groter stuk land. En goede ontwormingsspuit tegen longworm. En natuurlijk een schuilstal want ezels hebben een dunnere vacht alleen een hok hebben ze al
betadine schreef:Ik ben blij dat je dit topic opent TS. Was er ook heel benieuwd naar.
Hoe schattig ik ze ook vind, hun gebalk vind ik verschrikkelijk net zoals hanengekraai bbbbrrr.
Terwijl ik naast een spoorweg heb gewoond en ook naast een kerk![]()
Als je niet van zo een hartverscheurend help ik sterf gebalk wil wakker worden en toch je wei wilt vullen neem dan alpagas, die lopen met hun platvoeten ook de wei niet stuk. Tegen inbrekers zijn ganzen nog best efficient
isa06x schreef:Liezel1 schreef:En ga je die pony's en ezels dan op hetzelfde stuk land houden?
Ja maar wel een groter stuk land. En goede ontwormingsspuit tegen longworm. En natuurlijk een schuilstal want ezels hebben een dunnere vacht alleen een hok hebben ze al
Liezel1 schreef:En ga je die pony's en ezels dan op hetzelfde stuk land houden?
anjali schreef:betadine schreef:Ik ben blij dat je dit topic opent TS. Was er ook heel benieuwd naar.
Hoe schattig ik ze ook vind, hun gebalk vind ik verschrikkelijk net zoals hanengekraai bbbbrrr.
Terwijl ik naast een spoorweg heb gewoond en ook naast een kerk![]()
Als je niet van zo een hartverscheurend help ik sterf gebalk wil wakker worden en toch je wei wilt vullen neem dan alpagas, die lopen met hun platvoeten ook de wei niet stuk. Tegen inbrekers zijn ganzen nog best efficient
Ik denk dat ganzen nog lawaaieriger kunnen zijn!
anjali schreef:Tijdens een buitenrit zat ik ooit op een pony die erg bang werd van het plotselinge gebalk van een ezel in een wei waar we langs kwamen.ik kon hem er bijna niet langs krijgen.Toch kunnen paarden en ezels wel aan elkaar wennen ,ze planten zich toch ook samen voort.
Cowgirl schreef:anjali schreef:Tijdens een buitenrit zat ik ooit op een pony die erg bang werd van het plotselinge gebalk van een ezel in een wei waar we langs kwamen.ik kon hem er bijna niet langs krijgen.Toch kunnen paarden en ezels wel aan elkaar wennen ,ze planten zich toch ook samen voort.
Die van mij ziet ezels als buitenaardse paard etende monsters.