Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Earth schreef:Mooie voortgang. Maar wil je voortaan niet zijn mond zo hard dichtsnoeren? Dat is duidelijk te zien op de eerste foto's.
Toevoeging, want ik snap dat ik misschien wat misplaatst over kom. Maar we willen hier op bokt toch meer paardvriendelijkheid? Dan schrik ik een beetje van de oe's en aaah's hier in dit topic, terwijl het toch duidelijk zichtbaar is. Dat wilde ik gewoon niet aan me voorbij laten gaan. We kunnen iets mooi vinden, maar blijf kritisch over paardenwelzijn. Want als je die mooie plaatjes hebt bereikt door zijn mond dicht te snoeren, dan is dat gewoon heel jammer.
R_Alexanderr schreef:Iedereen super bedankt!! Ben inderdaad heel trots op zijn transformatie
Juut schreef:Leuk opgeknapt kadootje. Ben alleen benieuwd of de ex van oude eigenaar het ook een goed idee vond
Haha, daar kon ik ook heel goed mee vind het ook helemaal fantastisch! Ik stuur ze allebei nog regelmatig videos en foto's!