Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mooie doelen. 

) en ook omdat we hem pijnvrij wilden hebben. En het idee was dat dat alleen mogelijk was als hij helemaal niets meer deed. Best zuur met een toen net 10 jarige. Zeker omdat hij ook een lastige / gevoelige rug heeft die ik goed kon houden met - jawel - training.
) in draf en geen pas verkeerd zette besloot ik om te gaan kijken hoever we hem dan kunnen belasten. Waar hij een jaar geleden nog een week slechter liep als hij één keer uit zijn stekker ging doet hij nu niet anders
Vandaag zag ik hem zelfs omrollen tijdens het rollen en dat heeft hij zelfs nog nooit gekund.

Mocht het tóch lukken om stapritjes met hem te maken zou dat echt top zijn, maar zeker niet mijn main goal.
Daarnaast had hij al drie rondjes door de blubberwei gedaan, dus ik vond het niet nodig om hem nog meer te belasten.

Dus daar werken we aankomende maand(en) aan.
Ik ga ook meedoen. Vorig jaar had ik ook wat doelen, die door corona helaas niet door konden gaan. Dus op naar dit jaar!
) 

'
) gepland dus ik heb niet gewerkt met Joepie. Wel heb ik een mega interessante nieuwe behandeling toegevoegd aan ons systeem. Voor wie mij niet kennen: ik ben nogal paard natuurlijk ingesteld (niet 100% hoor er zijn erg veel dingen waar ik het ook niet mee eens ben
) en maak ik ook veel gebruik van massages en andere zweverige behandelingen. (Je moet het beestje een naam geven). Vandaag ben ik aan de slag gegaan met Guasha stenen. Mega interessant omdat ik echt zag dat Joep bewust koos voor een steen en ook echt helemaal ontspannen was bij de massage.

. Is iedereen goed de jaarwisseling doorgekomen? Ik was er een beetje zenuwachtig over maar alles is goed gegaan. En 1 van de wonden is nu officieel genezen

Vanochtend bij Titane geweest. En hij liep weer niet goed. Kan het griffelbeen gewoon aanraken/druk erop zetten. Hij staat er ook gewoon op. Maar zodra ik van zn box naar de poetsplaats loop, loopt ie niet lekker.
kan hij niet stijf zijn? *positief denken * 

Sintara schreef:Aw dilankan hij niet stijf zijn? *positief denken *
Ik ga in elk geval heel hard voor je duimen dat het dinsdag gewoon gaat meevallen