Murphylover schreef:Ik meld mij ook.
Vind het helemaal niks die winter en herfst. ,nat koud,en veel wind had ik al gezegd nat ! Verschrikkelijk ik heb het altijd koud rond deze tijd (goed s zomer kan ik het ook koud hebben heb alleen een korte broek aan als het 25+ en geen wind is anders vind ik het koud). 3 lagen kleding heb ik nu al minimaal aan en dan heb ik het nog koud!
Rijden doe ik niet met regen, we kunnen hier alleen op buitenrit. Ik pak er mooi de drogen dagen tussen uit![]()
Paard heeft gelukkig ook een hekel aan regen en wind die weet vaak niet hoe snel mogelijk hij weer op stal moet komen. Ik probeer hem altijd s winters toch minimaal 1 tot 2 uur buiten te zetten wel in de bak, want het weiland is niet te doen en we zitten op zand grond. Maar meestal is meneer er met 20 min wel klaar mee en dan kan meneer serieus boos worden als hij niet naar binnen mag.
Meestal geef ik hem dan nog maar een uitgebreide poetsbeurt en heel veel aandacht. Je moet toch wat met dat slechte weer.
haha ja dat heeft die van mij ook. Die stak van de week d'r neus buiten de stal blijft staan denkt hmm. Wordt van achteren aan gedrukt door een ander paard gilt een keer draait zich om en loopt de stal weer in