Quellian schreef:En, wat is een PETfles...? (Of ben ik dan heel dom...?)
Ja dat ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quellian schreef:En, wat is een PETfles...? (Of ben ik dan heel dom...?)
Sonja schreef:Speeltje voor op stal tegen verveling: plastic PETfles ophangen aan een strotouwtje, paar handjes muesli erin en je paard is een tijdje bezig om het eruit te krijgen
(als ze het trucje eenmaal doorhebben duurt het overigens geen 5 minuten meer, dus als je een beetje een slim paard hebt, heb je niet lang wat aan deze tip)
HorseyLover schreef:- doe ongeveer een kwart creme spoeling in een spuitfles en vul de rest aan met water! werkt goed tegen klitten en als glansspray!
Quellian schreef:Beter is het dan (naar mijn idee) om cremevoeding te gebruiken, dat hoef je bij mensen ook niet uit te spoelen.![]()
#Ymke# schreef:Hier de foto's van het tonnetje. Ik schat dat ie ongeveer 15/20 cm hoog is. Ik heb hem gekocht bij de boerenbond, maar ze zullen ze ook wel ergens anders verkopen.![]()
Ik zal zo nog een foto maken met de hond ter vergelijking
Mikkie schreef:Ik heb op dit moment alleen maar hoefvet tips:
- als de zwilwratten te ver uitgroeien, dan kun je daar een paard dagen hoefvet opsmeren, dat goed laten weken en na enkele dagen laat een stuk van de zwilwrat heel makkelijk los.
- Als je beenkappen (peesbeschermers met plastic) heel smerig zijn van het rijden in de modder, dan kun je ze afspoelen, maar blijven ze vaak toch heel dof. Als je het plastic deel, als ze weer droog zijn, inwrijft met een beetje hoefvet, dat weer goed uitpoetst, dan zijn ze weer als nieuw.