2020 Het verlies van Fortune Cookie en de komst van Parker

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 12:30

ooh jee, wat erg van Cookie, ik vond het altijd zo een geweldig mooi dier met heel veel uitstraling.
Heel veel sterkte met dit grote verlies. :(
Gelukkig zal de komst van je Parker het allemaal een beetje verzachten. ik wens je dan ook heel veel plezier met hem.

Wat een bewogen jaar heb jij gehad....... ik hoop dat 2021 een super jaar mag worden voor jou en ook voor je broer.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 12:47

Wat een heftig jaar heb jij achter de rug, ik hoop dat 2021 wel jouw jaar gaat worden :knuffel:

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 13:05

Oh wow wat een heftig jaar! Cookie is echt een enorm mooi paard, hopelijk ga je met Parker minstens net zo'n mooie momenten beleven. Super fijn dat je dit voor je broertje hebt kunnen doen! Hopelijk gaat het nu beter met hem.

Dat 2021 een mooi jaar mag worden voor jou, Parker en je broertje Y;(

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-20 16:30

Dankjewel allemaal voor de lieve berichten :+:

annikavolder

Re: 2020 Het verlies van Fortune Cookie en de komst van Parker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 17:24

Jeetje wat een jaar, maar gelukkig naar het einde van het jaar toe wel weer lichtpuntjes. Wat vreselijk van Cookie ;-( ze was stiekem altijd een van mijn favoriete "Bokt"paarden!

Ik hoop dat je broertje blijft opknappen en dat je met knappe Parker heel veel mooie nieuwe avonturen tegemoet gaat!

Beebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 19:18

O, wat een ellende zeg! Veel sterkte gewenst en veel plezier met Parker. Wij hebben er 2 van deze fokker en dat zijn hele fijne paarden.

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-20 19:29

annikavolder schreef:
Jeetje wat een jaar, maar gelukkig naar het einde van het jaar toe wel weer lichtpuntjes. Wat vreselijk van Cookie ;-( ze was stiekem altijd een van mijn favoriete "Bokt"paarden!

Ik hoop dat je broertje blijft opknappen en dat je met knappe Parker heel veel mooie nieuwe avonturen tegemoet gaat!

Dankjewel!

Beebee schreef:
O, wat een ellende zeg! Veel sterkte gewenst en veel plezier met Parker. Wij hebben er 2 van deze fokker en dat zijn hele fijne paarden.

Dankjewel!
Wat leuk en toevallig! Hele lieve mensen zijn het!! Welke paarden hebben jullie?

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 19:49

Ik heb megaveel respect voor jou! Zo ontzettend K om je paard zo snel en onverwacht te verliezen, been there. Super dat je doorgezet hebt om voor je broer donor te mogen zijn. En nog fijner dat het geholpen heeft en aangeslagen is. Ik wens je heel erg veel liefde en plezier met je Parker!

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 22:45

Ohh nee toch, wat verschrikkelijk van Cookie, ze was echt een van mijn favoriete Bokt-paarden. Heel triest en zo onverwacht. Wat een ongelofelijk K jaar was dit. Ik wens jou, je knappe nieuwe vriendje Parker en je broertje alle goeds in het nieuwe jaar :)
Laatst bijgewerkt door RoWi op 09-12-20 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 22:53

Wat een vreselijk, onverwachts verlies. Helaas ken ik het gevoel, maar daarom snap ik ook dat je ervoor gekozen hebt om direct door te gaan. :knuffel:
Je nieuwe aanwinst is absoluut een knapperd!

En geweldig dat je dit voor je broertje doet. Ik wens jullie veel gezondheid en geluk toe.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 23:55

Cookie was ook een van mijn favo Bokt paarden. Heel veel om te zien dat Parker ook weer zo'n blik in zn ogen heeft. De oud-eigenaresse mag van geluk spreken dat ie bij jou terecht gekomen is.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 00:46

Ooh, nu ik haar naam en koppie zag dacht ik, he die ken ik ergens van... volgens mij heb ik dit altijd al een PRACHTIG paard gevonden, maar heb je al lang niks gepost klopt dat?

Wat verschrikkelijk sneu om te lezen dat je afscheid van haar hebt moeten nemen, die prachtige merrie <3

Maar wat een mooie twist heeft dit topic ook, wat heb jij iets prachtigs mogen doen voor je broertje zeg! En wat een gaaf veulen!

Hopelijk lacht het leven jullie snel weer toe! :(:)

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-20 19:16

Bedankt voor de lieve reacties allemaal! :+:

Iris82 schreef:
Cookie was ook een van mijn favo Bokt paarden. Heel veel om te zien dat Parker ook weer zo'n blik in zn ogen heeft. De oud-eigenaresse mag van geluk spreken dat ie bij jou terecht gekomen is.

Wat lief dat je dat zegt :+:
En leuk dat je over de blik van Parker begint. Dat was ook waar ik gelijk voor viel toen ik hem zag <3

_KiMbErLeY_ schreef:
Ooh, nu ik haar naam en koppie zag dacht ik, he die ken ik ergens van... volgens mij heb ik dit altijd al een PRACHTIG paard gevonden, maar heb je al lang niks gepost klopt dat?

Wat verschrikkelijk sneu om te lezen dat je afscheid van haar hebt moeten nemen, die prachtige merrie <3

Maar wat een mooie twist heeft dit topic ook, wat heb jij iets prachtigs mogen doen voor je broertje zeg! En wat een gaaf veulen!

Hopelijk lacht het leven jullie snel weer toe! :(:)

Dankjewel! :+:
Klopt inderdaad dat ik de laatste tijd niet veel topics meer heb gemaakt ;)

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 19:23

Oei, wat een jaar zeg.
Ik weet niet wat te zeggen, dus dikke knuffel en ik hoop dat je heerlijk kunt genieten met Parker.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 14:35

Wat een triest verhaal.. Ik hoop dat het nieuwe jaar jullie meer vreugde en geluk mag brengen!

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-20 16:34

Dankjewel!

Vandaag is het precies 4 maanden geleden dat ik Cookie verloor. -O-

Beebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 20:26

Wij hebben hun eerste veulen Grace Under Fire (vh Grace Kelly) en Jimtown. Jimtown nog maar sinds september. Omdat ik vrij lange benen heb en Jimtown niet zo heel groot is, gaan we hem inspannen. Dat wordt voor iedereen een nieuw hoofdstuk, geen ervaring mee. Maar lijkt ons erg leuk om te gaan doen.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 12:42

Wat een bizar jaar heb je gehad, van ene uiterste tot het andere.

Cookie is en blijft voor mij Het Perfecte Warmbloed. Kleur, bouw, karakter, beweging <3 Ik heb destijds nog bijna een pb gedaan om te gaan kopen, maar toen was jij er al ;) Jullie waren fantastisch samen en ik weet zeker dat je met Parker nieuwe, even liefdevolle, leuke en gekke herinneringen gaat maken. Cookie is er altijd bij, ze waakt over jullie. :+:

Ontzettend knap wat je voor je broer hebt gedaan en het was niet voor niets, wauw! Heel erg blij voor jullie. :j

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-20 12:14

Beebee schreef:
Wij hebben hun eerste veulen Grace Under Fire (vh Grace Kelly) en Jimtown. Jimtown nog maar sinds september. Omdat ik vrij lange benen heb en Jimtown niet zo heel groot is, gaan we hem inspannen. Dat wordt voor iedereen een nieuw hoofdstuk, geen ervaring mee. Maar lijkt ons erg leuk om te gaan doen.

Leuk om te horen! Volgens mij stond Jimtown bij de fokker toen ik bij Parker ging kijken. Kan dat?

Jaan81 schreef:
Wat een bizar jaar heb je gehad, van ene uiterste tot het andere.

Cookie is en blijft voor mij Het Perfecte Warmbloed. Kleur, bouw, karakter, beweging <3 Ik heb destijds nog bijna een pb gedaan om te gaan kopen, maar toen was jij er al ;) Jullie waren fantastisch samen en ik weet zeker dat je met Parker nieuwe, even liefdevolle, leuke en gekke herinneringen gaat maken. Cookie is er altijd bij, ze waakt over jullie. :+:

Ontzettend knap wat je voor je broer hebt gedaan en het was niet voor niets, wauw! Heel erg blij voor jullie. :j

Dankjewel! Wat een lief bericht! Cookie was ook het perfecte paard voor mij, we leken ook zoveel op elkaar! Ze was echt mijn beste maatje <3 ik mis haar zo verschrikkelijk erg! -O-
Parker is ook zo’n lieverd! Ik had bij hem hetzelfde gevoel als ik bij Cook had toen ik haar voor het eerste zag. En toen wist ik dat dit hem moest worden! Hij is heel anders kwa type en zo, maar zoo lief en slim!

Nog een paar foto’s van hem van 1e kerstdag
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 12:28

Allereerst wat waanzinnig dat het gelukt is met de stamceldonatie voor je broertje, wat een ontzettend geluk en prachtig dat jullie dit zo hebben kunnen doen _/-\o_

En dan het ongeluk met Cookie, dat is drama... wat erg...
Hoop dat je met je nieuwe paard een nieuwe periode in kunt gaan en dat Cookie over de regenboog naar jullie kijkt.

Beebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 18:40

Ja,dat kan idd goed zijn geweest. Wij hebben een heel kort lijntje met deze fokker en in het eerste weekend van september is Jimmy bij ons gekomen. Ook al zo'n superlief dier, net als Grace Under Fire. Dus met Parker moet het ook goed komen wat dat betreft.

Beebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 18:41

Hij groeit goed trouwens. Mooi mannetje.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 18:53

Och nee, Cookie was zo’n bijzonder dier hier op Bokt! En dan nog de ziekte van je broer erbij; vreselijk! Ik hoop dat je in 2021 gewoon zorgeloos kan gaan genieten van je nieuwe aanwinst en je familie in goede gezondheid. :knuffel:

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-21 20:39

VanHuisUit schreef:
Allereerst wat waanzinnig dat het gelukt is met de stamceldonatie voor je broertje, wat een ontzettend geluk en prachtig dat jullie dit zo hebben kunnen doen _/-\o_

En dan het ongeluk met Cookie, dat is drama... wat erg...
Hoop dat je met je nieuwe paard een nieuwe periode in kunt gaan en dat Cookie over de regenboog naar jullie kijkt.

Dankjewel! Ik hoop ook dat het nu eens mee mag zitten. Cookie zit voor altijd in mijn hart :+:

Beebee schreef:
Ja,dat kan idd goed zijn geweest. Wij hebben een heel kort lijntje met deze fokker en in het eerste weekend van september is Jimmy bij ons gekomen. Ook al zo'n superlief dier, net als Grace Under Fire. Dus met Parker moet het ook goed komen wat dat betreft.

Hij is nu al super lief en heel erg slim! :+:

Lante schreef:
Och nee, Cookie was zo’n bijzonder dier hier op Bokt! En dan nog de ziekte van je broer erbij; vreselijk! Ik hoop dat je in 2021 gewoon zorgeloos kan gaan genieten van je nieuwe aanwinst en je familie in goede gezondheid. :knuffel:

Dankjewel! :+: