Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NikkiDeKerf schreef:Gefeliciteerd, wat een mooie kleur ook zeg! Heel veel plezier samen
Domi_94 schreef:Gefeliciteerd! Nu is hij eindelijk bij jou![]()
Veel plezier en geluk samen.
ik wens je heel veel plezier met hem! Gouden paard! RianneH schreef:Na overleg met TS het topic een Volg-tag gegeven en verplaatst naar PP.
Dus veel geprobeerd en de vitamine korrels van de Welkoop gebruiken we nu maar als beloning, want daar durft ‘ie zelfs af en toe om te bedelen.
Oh, en wortel!
Wat overigens een stuk beter gaat dan met proefrijden; hij is nu veel beter aan de hulpen.
Hij ontspant heel makkelijk met rijden, dus dat voor het uitstappen wel even lekker! 

Hij was aan het twijfelen of hij een toekomst in de springcarrière had, door als een idioot door de paddock te daveren meet aanstalten tot springen.
Hebben nog maar even gezellig gestapt, dan gedraagt hij zich tenminste wel normaal.
dat vind ik eng!’ grappen was ‘ie hierdoor vergeten. Dus dat is een pluspunt?
En nee; deed ‘ie niet. Hij is hartstikke makkelijk. Maar dan weten we dat ook weer. )
uit je omschrijving lijkt hij in veel dingen echt op die van mij, zullen wel raseigenschappen zijn. Die van mij heeft alleen onder het zadel of aan de longe permanent zo'n enorme concentratie blik, die heeft jouw gup (nog) niet 
Je ziet hem toch wel opbloeien. Die spierbelijning valt nu ook wat meer in het lichaam. Lichaam tot rust denk ik?
ik ben jullie meteen gaan volgen op insta! En hier volg ik natuurlijk ook gezellig mee.
Dat vind ik niet zo handig en fijn om telkens te delen.