Eston, Izzy, Goldy en Carrera van Penny & Veluwe tot shoots

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:16

Morganlefay schreef:
https://www.funx.nl/news/funx/4df1f47c- ... belgangers

En nee ik heb het niet over het rijden en verzorging maar over het feit dat er een verkapte fotoreportage in zit van kijk eens wij zijn...............
En dan mag iedereen zelf invullen wat hij zij er mee doet.

Wat een onzin zeg!
Ieder die op bokt fotos plaatst laat fotos zien van een shoot welke zij hebben gehad van het paard of met het paard. Lekkere negativiteit op de vroegere morgen. Je laat wel zien wat jaloezie is. Zoals TS zegt, echte schoonheid komt van binnen. Jouw reactie, bewijst geen schoonheid.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-20 11:23

Iedereen tussendoor heel erg bedankt voor de leuke reacties, dat kan ik waarderen :)

De dame welke wij ‘als inspiratie hebben gebruikt’ in kwestie ken ik niet sorry. Dit is een stijl van mode en paarden welke al veel langer wordt gebruikt, ook door mijzelf daar ik met regelmaat model heb gestaan voor diverse (ruitersport)merken. Wij wilden graag foto’s samen met de Haflingers nu het nog kan. Goldy is nu 14.5 jaar bij mij en is ziek, daarom wilden we graag mooie herinneringen nu ze nog gezond genoeg is om te vervoeren :j Omdat dit een gedeelte was van het jaar (en 1 van mijn pony’s) heb ik ook deze foto’s in het topic geplaatst :) Uiteraard mag iedereen een smaak hebben, maar iemand verbieden om foto’s te plaatsen welke gewoon aan de algemene richtlijnen voldoen vind ik persoonlijk ver gaan. Wanneer ik iets zie dat niet helemaal mijn stijl is, zonder dat het dier er gevolgen van ondervind (en tja misschien vindt Goldy het persoonlijk niet mooi, maar ik kan niet merken dat ze zich er anders op gedraagt :P ), klik ik op dat mooie kruisje in de hoek.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:24

Bij een fotoshoot wil iedereen er goed op staan en dat de een hier een andere voorstelling bij heeft dan de ander, betekent niet dat het nodig is om elkaar af te kraken.

Willekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:24

*\o/*

Lekker blijven plaatsen alsjeblieft, Nessie. Schitterende foto's en je zorgt ook goed voor je paarden. Hoop bokkers kunnen daar misschien een voorbeeld aan nemen. Je hebt weer even een {:} momentje gegeven voor mensen die het waarderen. En dat er mensen zijn die anders denken, dat mag. Laten we elkaar vooral accepteren. :j

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:29

Ik klik altijd op jouw topics met foto's. Je paarden zijn prachtig en zien er altijd goed verzorgt uit en je bent zelf ook een plaatje om te zien. Trek je niets aan van alle nare reacties, je mag jezelf best laten zien in een mooie outfit met je paarden. Niets mis mee.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:30

Cayenne schreef:
Ik zal wel de enige zijn die Lisa Wals moest googlen :')

Ik ken haar ook niet :')

Maar jeetje ik schrik wel een beetje van de reacties. Body positivity is ook nog nodig met maat 36 hoor.

TS, lekker bij jezelf blijven en vooral foto's delen van je knappe paarden <3 en super lief dat Eston zo weg rijd met de jonge kindjes!

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:47

Morganlefay schreef:

En nee ik heb het niet over het rijden en verzorging maar over het feit dat er een verkapte fotoreportage in zit van kijk eens wij zijn...............

Is dat niet de bedoeling van een fotoshoot? :') Het vastleggen van de dingen waar je trots op bent?
Deze dames hebben prachtig lang haar en een goed achterwerk (no offense). Ja daar zou ik trots op zijn en op de foto’s ook terug willen zien. Bij een paard met lange manen wordt daar toch ook de nadruk op gelegd? En die laat je dan niet in de klit zitten, nee die kam je uit en doe je wat glans spul of weet ik wat in.

Zeker mee eens dat de sociale media over het algemeen de nadruk legt op de perfectie bodies en flink in de make-up. Maar dan spreken we over foto’s waar een filter overheen zit om de huid beter te laten lijken en het versmallen van je taille en vergroten van je achterwerk. Daar is hier geen sprake van. TS ziet er nou eenmaal zo uit en heeft spullen uitgekozen die zij mooi vindt. Of mag dat ook al niet meer? :7

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:50

Iedereen moet dragen waar ie zich gelukkig in voelt. Ik zou ook strakkere kleding dragen als mijn figuur dat toe zou laten. Helaas een appel in plaats van een zandloper.

Prachtige foto's ts. Bijzonder knappe dieren heb je. Fijn dat je de fotoshoot nog hebt kunnen doen met je merrie.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:51

Ik ga volledig met je mee Eline_S_S

Volgens mij sport TS hard, en die resultaten mogen er zijn!

Ik kijk ook altijd graag naar je topics, prachtige paarden en mooie plaatjes :D.

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:51

Niets aan te doen TS, je zult voortaan heel lelijke foto’s op Bokt moeten plaatsen om het zelfbeeld van sommigen hoog te houden. :j

Prachtige paarden, prachtige foto’s! En super knap dat de kleintjes zelfs op de hengst kunnen rijden.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:52

Wat zitten er zure reacties tussen, ik dacht even dat ik een foto gemist had waar TS in skimpy bikini met dr benen wijd richting de camera op de foto stond. Azijn in de koffie? :+

Body positivity is voor iedereen.. en hoe TS wenst op de foto te gaan is ook aan haar. Vind dit absoluut niet aanstootgevend.

TS jij en de paarden zien er goed uit en het zijn gewoon hele toffe foto's en een mooi overzicht!
Met je zwarte hengst en je blonde haren ben je wel echt een droomplaatje ook samen. Ik zie het helemaal voor me!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:53

Eline_S_S schreef:
Morganlefay schreef:

Is dat niet de bedoeling van een fotoshoot? :') Het vastleggen van de dingen waar je trots op bent?
Deze dames hebben prachtig lang haar en een goed achterwerk (no offense). Ja daar zou ik trots op zijn en op de foto’s ook terug willen zien. Bij een paard met lange manen wordt daar toch ook de nadruk op gelegd? En die laat je dan niet in de klit zitten, nee die kam je uit en doe je wat glans spul of weet ik wat in.

Zeker mee eens dat de sociale media over het algemeen de nadruk legt op de perfectie bodies en flink in de make-up. Maar dan spreken we over foto’s waar een filter overheen zit om de huid beter te laten lijken en het versmallen van je taille en vergroten van je achterwerk. Daar is hier geen sprake van. TS ziet er nou eenmaal zo uit en heeft spullen uitgekozen die zij mooi vindt. Of mag dat ook al niet meer? :7

Dit is een hele mooie reactie op prachtige foto's!

Ik vind je penny foto ook zo leuk! Ik wil dat ook :D

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:00

Wow wat een reacties. Vooropgesteld dat het niet mijn 'stijl' is, zijn het plaatjes om te zien, paardjes zien er zeer goed verzorgd uit, fotos kunnen zo in een magazine. Is het nodig zo negatief te reageren omdat dit bijna de perfecte plaatjes zijn? nogmaals ik lijk een halve bouwvakker bij mijn paard maar kan hier wel jaloers op worden hoor. Leven en laten leven, negativiteit is er al genoeg in de wereld ;-)

loez

Re: Eston, Izzy, Goldy en Carrera van Penny & Veluwe tot shoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:03

Hele mooie foto’s weer! Al jou paarden zijn altijd prachtig om te zien! Qua kleding etc is het ook niet mijn smaak maar dat is gelukkig per persoon verschillend! Maakt de foto’s en de waarde hiervan echt niet minder lijkt me.

Geniet van je prachtige paarden (en bips :D) TS! ik geniet altijd van jullie foto’s!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:11

Ik schrik oprecht van de onsportieve reacties in het begin van dit topic. Wat onwijs onnodig! TS der paarden zien er zeer goed verzorgd uit, daar doet een laag make-up niets aan af hoor :Y)

TS, de foto’s en paarden zijn prachtig, je haar jaloersmakend en je outfitje en figuur helemaal on point! :D Je ziet er een stuk verzorgder en meer fashionable uit dan de meesten van ons waarschijnlijk (en zeker ik) op stal rondlopen. Heerlijk toch, als je daar blij van wordt? Oh en, als je die mini ook kwijt wilt. :o <3

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:13

Poe nou ik vind jullie en de paarden prachtig! Ik geniet altijd heel erg van jouw foto’s, je rijdt ze erg fijn en je bent zo’n plaatje met die zwartjes!

Alle recht om trots op jezelf te zijn en te genieten van die mooie paarden!
Wat verdrietig dat Goldy ziek is, fijn dat je nu zulke mooie foto’s van haar hebt. <3
Laatst bijgewerkt door Unseen op 11-11-20 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:14

Het zijn mooie foto’s!!!
Niks mis met poseren in gelijk welk kledingstuk met je paard, als je jezelf er maar fijn in voelt.

Geniet van je paarden!

Algato

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:17

Hele mooie foto’s. Jouw hengst met zijn kleine ruiter is echt heel schattig. En die Penny foto ook :)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:20

Oh ik wist niet dat die spikkelkont van jullie was?
Ik heb die foto namelijk bewerkt voor de Penny IG (stagiaire). Dus deze foto. Wat grappig! :P Was een leuke cover. :j

Verder vind ik het absurd dat omdat Nessie er van houdt te poseren met haar paard, dat zogenaamd niet kan of mag?
Je kan dat toch leuk vinden? Niks mis met wat meer glam! Je mag jezelf echt wel mooi vinden. Zegt meer over de onzekerheden van anderen dat ze hier over vallen.

Ik kijk altijd graag naar de foto’s, juist omdat ze esthetisch goed in elkaar zitten. En daar haal ik weer inspiratie uit.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 13:06

Wat een verpreutsing van de maatschappij :+

Leuke foto’s Margot! Eston is geweldig!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 13:21

Moderatoropmerking:
Goed om te zien dat de discussie hier fijn wordt bij gestuurd. Er is voor nu genoeg over geschreven en ik wil jullie vragen deze discussie niet meer voort te zetten.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 13:31

Hele mooie foto's. Je bent een prachtige, zelfverzekerde vrouw met eveneens prachtige paarden.

Schrompeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:03

Paardenfann4 schreef:
Ik klik altijd op jouw topics met foto's. Je paarden zijn prachtig en zien er altijd goed verzorgt uit en je bent zelf ook een plaatje om te zien. Trek je niets aan van alle nare reacties, je mag jezelf best laten zien in een mooie outfit met je paarden. Niets mis mee.

Stille meelezer hier; ik ben het helemaal eens met deze reactie :)

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:16

Leuk zeg!
En die kleding zou mij ook wel staan :-D. Zijn die leggings met siliconen zitvlak? Want dat vind ik dan weer niets.

photophoebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:20

Mooie foto's en knappe paarden heb je zeg!