Oplichter weer actief!!!!!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:53

Ik zag het net ook op nieuws.nl hij is opgepakt

Gulpje

Berichten: 8094
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 00:36

Hij is dus afgelopen vrijdag ook bij ons op stal geweest in Ankeveen! Ik had de week ervoor al printjes van dit forum 'en van het Bokt forum op stal opgehangen, dus de drie meisjes die op stal waren (ik was net weg!) hadden snel in de gaten dat het om de Oplichter ging, mede dankzij de uitgebreide persoonsbeschrijving! Ze
hebben hem goed in de gaten gehouden terwijl hij met een ander meisje praatte, en hebben alle zadelkasten op slot gedaan. Helaas niet de politie gebeld. Wat hij precies allemaal heeft besproken met het meisje weet ik niet want ik hoorde pas vanavond dat het is gebeurd. Gelukkig maar dat ze hem hebben gepakt!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:08

Gelukkig is hij op gepakt ... In mijn eerste berichtje wat ik postte op dit topic had ik er nog niets over gehoord daardoor reageerde ik zo.
Maar ik kan jullie verzekeren als er iemand achterdochtig is met onbekende mensen in de buurt bij mijn paard dan ben ik het wel Haha!
Maar hij is opgepakt , gelukkig.
Sorry voor mijn botte bericht eerder in dit topic

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:09

Het is ook niet te geloven dat dit soort mensen rondlopen, helaas is het dus blijkbaar wel zo, Mickydo

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:12

Ja dat blijkt wel weer, Cheveyo.

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:19

jeemig!! ik kan echt niet geloven dat iemand zoiets doet Boos! ne wat bereik je ermee? gratis spullen tsja die zou je wel weer kunnen verkopen maja... Als iedereen zometeen weet dat hij een dief ofzo is dan kopen ze toch niets meer van hem Verward

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:45

Echt helemaal opgepakt Verward Of komt ie nog weer snel vrij Verward Tja je weet het nooit hier in Nederland!

Gulpje

Berichten: 8094
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:55

LuvdaTossa schreef:
Echt helemaal opgepakt Verward Of komt ie nog weer snel vrij Verward Tja je weet het nooit hier in Nederland!


Ik kan het helaas nergens op het net terugvinden, maar het schijnt maandag uitgebreid in de Telegraaf te hebben gestaan. Hij wordt iig uitgeleverd aan Nederland, en ze verwachten dat hij een zeer lange gevangenisstraf zal krijgen. (maar het blijft natuurlijk Nederland he?)

SuuZzZ
Berichten: 562
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:21

Gulpje schreef:
(maar het blijft natuurlijk Nederland he?)


Nederland en lange gevangenisstraffen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:48

hij heeft in belgë veel uitgevreten ,ik denk dat ze daar ook graag een woordje met hem willen wissellen.Hij heeft o.a vrij lang voor niet in een hotel gelogeerd en natuurlijk ook gegeten .Er zijn ook mensen hun paard aan hem kwijt geraakt.Hoe hij het allemaal voor elkaar kreeg mij een raadsel?

Yessy

Berichten: 23055
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:49

DipsYLoveR"]
[quote="Gulpje schreef:
(maar het blijft natuurlijk Nederland he?)


Nederland en lange gevangenisstraffen??
[/quote]
ikz at net te denken, voor een beetje gevangenisstraf is hier meer nodig dan 20 jaar lang mensen oplichten Scheve mond

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 12:44

Wat een mazzel dat die kerel zn plaatsje heeft gevonden in een hokje van 3 bij 3..nu maar hopen dat hij daar voorlopig nog even blijft zitten, tot Nederland weer wat is wezen nadenken en nooit meer zomaar zn spullen aan een vreemde leent om te verkopen en vervolgens nooit meer terug te zien.
He Breg bij jullie op stal joh? Jammer dat je net weg was..

Gulpje

Berichten: 8094
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:32

Kimberley77 schreef:
Wat een mazzel dat die kerel zn plaatsje heeft gevonden in een hokje van 3 bij 3..nu maar hopen dat hij daar voorlopig nog even blijft zitten, tot Nederland weer wat is wezen nadenken en nooit meer zomaar zn spullen aan een vreemde leent om te verkopen en vervolgens nooit meer terug te zien.
He Breg bij jullie op stal joh? Jammer dat je net weg was..


Ja, want ik had hem dolgraag afgevoerd willen zien worden door de politie Tong uitsteken

Waarschijnlijk was hij snel weg omdat hij erachter kwam dat we geen Friezen en slechts 1,5 Arabier op stal hebben staan.

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:26

Ik las het in de krant een aantal dagen geleden, ben blij dat ze die kerel te pakken hebben. Nu nog een passende straf, dat zou fijn zijn.