Kan me alleen maar voorstellen dat ze lief en braaf bij de instructie zijn, maar als de poes van huis is dansen zij op tafel snapje
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Carol_Beer schreef:Dan nog is het probleem niet volledig opgelost, ja tuurlijk is mijn kast dan veilig, maar andere mensen zijn alsnog ook de dupe ervan![]()
Kan me alleen maar voorstellen dat ze lief en braaf bij de instructie zijn, maar als de poes van huis is dansen zij op tafel snapje
Marije112 schreef:Carol_Beer schreef:Dan nog is het probleem niet volledig opgelost, ja tuurlijk is mijn kast dan veilig, maar andere mensen zijn alsnog ook de dupe ervan![]()
Maar hoe kán het mogelijk zijn dat die kinderen alleen op stal rondlopen zonder instructrice? Wie is de instructrice? Waarom neemt zij geen verantwoordelijkheid?
Zo veel vragen, zo weinig antwoorden
7ofhearts schreef:Sorry, maar kijk eens naar jezelf?
Als de eigenaar dan toch eens maatregelen gaat nemen zou het me niet verbazen als jij zelf ook eens onder de loep genomen wordt.
Het lijkt me een heel raar zooitje ongeregeld daar bij jou op stal en zelf ben jij daar ook onderdeel van als ik dit zo lees.
Is het al vakantie?
genja schreef:Sorry maar je verhaal rammelt aan alle kanten . Lessen voor kinderen tussen de 10-14 en dan is de bak ‘s avonds laat bezet ? Nou ik kan heel weinig ouders bedenken die hun kinderen met die leeftijd ‘s avonds laat les laat rijden .
En welke instructrice laat de kinderen na de les de kinderen zonder enig toezicht rond lopen op stal ?
Heel vreemd verhaal . En jou reactie die je beschrijft ook rot ei terwijl je geen idee hebt wie het gedaan heeft
Carol_Beer schreef:7ofhearts schreef:Sorry, maar kijk eens naar jezelf?
Als de eigenaar dan toch eens maatregelen gaat nemen zou het me niet verbazen als jij zelf ook eens onder de loep genomen wordt.
Het lijkt me een heel raar zooitje ongeregeld daar bij jou op stal en zelf ben jij daar ook onderdeel van als ik dit zo lees.
Is het al vakantie?
Ja het is nogal een zooitje ja, maar de kinderen zijn het grootste probleem. Tijdens de vakantie gaan de lessen gwn door dus denk niet dat t scheelt.
7ofhearts schreef:Ik vraag me af of het al vakantie is omdat jou verhaal op zijn zachts gezegd “ typisch “ zo een vakantie vraag is.
( te veel vrije tijd ?? )
Kinke schreef:Die rotte eieren, heb je die ook in je kast liggen?
Carol_Beer schreef:genja schreef:Sorry maar je verhaal rammelt aan alle kanten . Lessen voor kinderen tussen de 10-14 en dan is de bak ‘s avonds laat bezet ? Nou ik kan heel weinig ouders bedenken die hun kinderen met die leeftijd ‘s avonds laat les laat rijden .
En welke instructrice laat de kinderen na de les de kinderen zonder enig toezicht rond lopen op stal ?
Heel vreemd verhaal . En jou reactie die je beschrijft ook rot ei terwijl je geen idee hebt wie het gedaan heeft
Ah gus reageer dan niet.. geen idee waarom je zo doet, zo denigrerend doen en denken dat ik erover lieg.. karma is a bitchHopen dat je ook zoiets overkomt en dan je vrienden het niet geloven, zou je goed doen.. erg kinderachtige reactie als je t mij vraagt
Carol_Beer schreef:7ofhearts schreef:Ik vraag me af of het al vakantie is omdat jou verhaal op zijn zachts gezegd “ typisch “ zo een vakantie vraag is.
( te veel vrije tijd ?? )
Geen idee wat je hiermee wil zeggen maar voor mij is het geen vakantie, werk bij de pizza zaak en verder heb k school en nog prive.. niks typisch vakantie schatKinke schreef:Die rotte eieren, heb je die ook in je kast liggen?
in de kantine liggen eieren voor de tostis ja? is dat raar tegenwoordig?