Kinderen Stelen Paardenspullen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Carol_Beer

Re: Kinderen Stelen Paardenspullen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 18:44

Dan nog is het probleem niet volledig opgelost, ja tuurlijk is mijn kast dan veilig, maar andere mensen zijn alsnog ook de dupe ervan :n
Kan me alleen maar voorstellen dat ze lief en braaf bij de instructie zijn, maar als de poes van huis is dansen zij op tafel snapje

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:52

Maar heel simpel... kinderen van 10-14 jaar zouden toch nooit alleen op een stal mogen rondlopen? Zelfs als ze verantwoordelijk zijn, zou ik dat risico niet nemen in de buurt van paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 19:10

Je hebt toch altijd wonderlijke avonturen.
Als ik jou ooit in het echt tegen zou komen zou ik je aan willen raken, zo van ' ze bestaat echt'.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 19:16

Uhm.. 10 tm 14 jaar die s avonds lessen?? Enne het is voor jou vervelend dat ze s avonds de bak gebruiken maar je bent er s avonds nooit.

Wel fijn dat ze allemaal dezelfde zadeltas gebruiken en jij toevallig een rot ei bij je had.

Raar verhaal aan alle kanten

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 19:18

Carol_Beer schreef:
Dan nog is het probleem niet volledig opgelost, ja tuurlijk is mijn kast dan veilig, maar andere mensen zijn alsnog ook de dupe ervan :n
Kan me alleen maar voorstellen dat ze lief en braaf bij de instructie zijn, maar als de poes van huis is dansen zij op tafel snapje

Maar hoe kán het mogelijk zijn dat die kinderen alleen op stal rondlopen zonder instructrice? Wie is de instructrice? Waarom neemt zij geen verantwoordelijkheid?

Zo veel vragen, zo weinig antwoorden :')

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 19:33

Marije112 schreef:
Carol_Beer schreef:

Maar hoe kán het mogelijk zijn dat die kinderen alleen op stal rondlopen zonder instructrice? Wie is de instructrice? Waarom neemt zij geen verantwoordelijkheid?

Zo veel vragen, zo weinig antwoorden :')

Geen idee, vind t zelf ook maar raar gebeuren en was r zelf ook zo snel mogelijk weg gegaan, mocht de rest van de pensionklanten wel normaal volk zijn. Kan ook moeilijk zeggen dat t een echte manege is, meer n boerderij waar je je paard kan stallen met daarnaast n rijbak uit t jaar nul.
Maargoed, tis te betalen en de klanten zijn wel echt nice, ik pleit om die lessen te cancellen want r zijn ouders in deze regio die een opvoedcursus gemist hebben en maar beter naar n opvoedkamp kunnen

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 20:03

Sorry, maar kijk eens naar jezelf?
Als de eigenaar dan toch eens maatregelen gaat nemen zou het me niet verbazen als jij zelf ook eens onder de loep genomen wordt.

Het lijkt me een heel raar zooitje ongeregeld daar bij jou op stal en zelf ben jij daar ook onderdeel van als ik dit zo lees.

Is het al vakantie?

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 20:10

7ofhearts schreef:
Als de eigenaar dan toch eens maatregelen gaat nemen zou het me niet verbazen als jij zelf ook eens onder de loep genomen wordt.

Het lijkt me een heel raar zooitje ongeregeld daar bij jou op stal en zelf ben jij daar ook onderdeel van als ik dit zo lees.

Is het al vakantie?

Ja het is nogal een zooitje ja, maar de kinderen zijn het grootste probleem. Tijdens de vakantie gaan de lessen gwn door dus denk niet dat t scheelt.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 20:12

kinderen van 10-14 jaar die er 's avonds laat zijn en ook nog sloten kunnen openmaken. En je was er niet bij en hebt het niet gezien en dus maar een ei in een zadeltas gedaan en een hoofdstel losgemaakt, blijkbaar kun jij ook een slot gemakkelijk openmaken?
Volgens mij is dit een compleet onzinverhaal.
Laatst bijgewerkt door Kinke op 15-10-20 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 20:12

Sorry maar je verhaal rammelt aan alle kanten . Lessen voor kinderen tussen de 10-14 en dan is de bak ‘s avonds laat bezet ? Nou ik kan heel weinig ouders bedenken die hun kinderen met die leeftijd ‘s avonds laat les laat rijden .
En welke instructrice laat de kinderen na de les de kinderen zonder enig toezicht rond lopen op stal ?
Heel vreemd verhaal . En jou reactie die je beschrijft ook rot ei terwijl je geen idee hebt wie het gedaan heeft

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 20:16

genja schreef:
Sorry maar je verhaal rammelt aan alle kanten . Lessen voor kinderen tussen de 10-14 en dan is de bak ‘s avonds laat bezet ? Nou ik kan heel weinig ouders bedenken die hun kinderen met die leeftijd ‘s avonds laat les laat rijden .
En welke instructrice laat de kinderen na de les de kinderen zonder enig toezicht rond lopen op stal ?
Heel vreemd verhaal . En jou reactie die je beschrijft ook rot ei terwijl je geen idee hebt wie het gedaan heeft

Ah gus reageer dan niet.. geen idee waarom je zo doet, zo denigrerend doen en denken dat ik erover lieg.. karma is a bitch :) Hopen dat je ook zoiets overkomt en dan je vrienden het niet geloven, zou je goed doen.. erg kinderachtige reactie als je t mij vraagt

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 20:17

Carol_Beer schreef:
7ofhearts schreef:

Is het al vakantie?

Ja het is nogal een zooitje ja, maar de kinderen zijn het grootste probleem. Tijdens de vakantie gaan de lessen gwn door dus denk niet dat t scheelt.

Ik vraag me af of het al vakantie is omdat jou verhaal op zijn zachts gezegd “ typisch “ zo een vakantie vraag is.
( te veel vrije tijd ?? )

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 20:17

Die rotte eieren, heb je die ook in je kast liggen?

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 20:21

7ofhearts schreef:
Ik vraag me af of het al vakantie is omdat jou verhaal op zijn zachts gezegd “ typisch “ zo een vakantie vraag is.

Geen idee wat je hiermee wil zeggen maar voor mij is het geen vakantie, werk bij de pizza zaak en verder heb k school en nog prive.. niks typisch vakantie schat

Kinke schreef:

in de kantine liggen eieren voor de tostis ja? is dat raar tegenwoordig? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 20:22

@Carol_Beer, ben je wellicht verstandelijk beperkt?
We hebben meer van dit soort bokkers, als je dat aangeeft, snappen we je topics en posts beter.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 20:31

en daar liggen dan rotte eieren bij?

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 21:24

Kinderen die s'avonds laat komen lessen. Komen die met eigen pony's of zijn het manege pony's? Ik mag aannemen dat daar sowieso ouders en of instructie bij is. Spreek die er dan op aan, gewoon een keer daar zijn als die lessen plaatsvinden. En als jij daar niet bent hoe weet je dan dat ze daar rond lopen rennen en gillen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 00:06

Nielojram schreef:
We hebben meer van dit soort bokkers, als je dat aangeeft, snappen we je topics en posts beter.

Gewoon even in je onderschrift zetten, niks raars aan.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 00:12

Carol_Beer schreef:
genja schreef:

Ah gus reageer dan niet.. geen idee waarom je zo doet, zo denigrerend doen en denken dat ik erover lieg.. karma is a bitch :) Hopen dat je ook zoiets overkomt en dan je vrienden het niet geloven, zou je goed doen.. erg kinderachtige reactie als je t mij vraagt

Iets met de pot verwijt de ketel :')
Een ei? Een hoofstel uit elkaar halen?
Serieus :+

Misschien contact opnemen met de ouders / begeleiding / staleigenaar? Het bespreekbaar maken?
Ik zie in je profiel dat je 22 bent. Dat moet toch wel de leeftijd zijn waarop je je mond open trekt ipv jouw acties?

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 00:21

Nielojram schreef:

:D :D _/-\o_

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 00:32

Vervelend zeg! Maar van wie was nou precies dat hoofdstel dat je uit elkaar hebt gehaald? En die zadeltas?

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 01:03

In plaats van investeren in een webcam zou ik investeren in een degelijke kast met een degelijk slot er op... :Y)

Aanvulling; het is trouwens inderdaad herfstvakantie.

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 03:34

Carol_Beer schreef:
7ofhearts schreef:

Geen idee wat je hiermee wil zeggen maar voor mij is het geen vakantie, werk bij de pizza zaak en verder heb k school en nog prive.. niks typisch vakantie schat

Kinke schreef:

in de kantine liggen eieren voor de tostis ja? is dat raar tegenwoordig? :')

Hmmm heerlijk een tosti met rotte eieren

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 07:17

Is er geen centrale groepsapp of zijn de ouders bekend van die koters? Ik denk namelijk dat als je ze zelf aanspreekt dat dat voer kan zijn voor meer onrust. Zou de ouders eens aanspreken. Die kunnen hun kinderen opvoeden en eventueel in de gaten houden.

nicolanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 08:26

Als jij tosti’s denkt te maken met eieren zou ik eerst eens een kookboek aanschaffen.