Ze was erg nerveus, bleef maar dapper roepen en dapper bleef haar terug roepen (maar konden elkaar niet zien). Na een tijdje erlangs gelopen en alles laten zien, toch maar opgestapt. Ik was ook een beetje nerveus omdat zij dat ook was
maar het leidde haar mooi af en zette eigenlijk geen stap verkeerd! Ondanks dat ze een trailhorse is en ‘alleen rechtuit’ kent, reageerde ze super op m’n hulpen. Best leuk om haar na al die jaren eens in een bak te rijden. We hebben het kort gehouden want buiten die 3 mini stapritjes in de laatste paar maanden, heeft ze eigenlijk vanaf eind maart stil gestaan.
Woensdag gaan we samen met iemand anders een klein buitenritje maken

Dus ja dat helpt niet. Duurt nog wel een jaar of 2 voordat het terug was waar we waren, ben ik bang. Ach ja, afwachten en meer kunnen we niet doen 
Er waren tractoren bezig in het land ernaast, de gedroogde koeienpoep was eng, planten en takken waren eng, ze wilde omdraaien, de vliegen waren vervelend
We hebben rondjes gedraaid, we gingen zijwaarts en achterwaarts, maar uiteindelijk ook vooruit haha. Het was de eerste keer alleen, ik weet dat ze dat heel eng vind dus het was oke, oefening baart kunst toch? Uiteindelijk zijn we gegaan waar ik heen wilde, en stiekem vond ik dat al heel erg knap van d'r en een overwinning
Ondanks dat ze nerveus was en ik m'n handen op sommige momenten vol had, was het al met al toch een fijn relaxed ritje. Nu kunnen we lekker alleen op pad! 

ben er wel heel bang voor. Maar struisvogels ook, die week was ik met Dapper (een pony die ook van m'n werk af komt en nu daar staat) op buitenrit met een vriendin, en die moeder struisvogel draaide om en kwam op ons afgelopen met d'r vleugels open. Paarden er bokkend en galopperend vandoor, de bosjes in. Ik zonder zadel
Dit was best een grote, maar verder niet giftig. Een mole snake, bekend om hun agressiviteit en pijnlijke beet doordat ze haken op de tanden hebben. Maar zeker vinden ze dat niet leuk nee. Hier heb ik nog niet veel buiten gereden en nu komt de zomer er pas aan, maar de plek waar ze vandaan komt hebben we regelmatig slangen gezien. Dan wordt ze gewoon heel flexibel en springt ze een paar meter opzij
was echt een gevaarte!