Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gewoon lekker gaat rijden, en niet perse de Z oefeningen wil proberen omdat dat paard het al kan, en daardoor juist vanalles gaat forceren.
Toch juist leuk en een compliment dat je ervoor gevraagd bent. Veel plezier! Rex_Rolfo schreef:Annet73 schreef:heeft de eigenaresse van een van de paarden gevraagd
DOEN
Als ze er geen vertrouwen in had zou ze iemand anders gevraagd hebben, zo te lezen keuze genoeg. Van een Z2 paard kun je heel veel leren. Pak die kans, zorg voor goede begeleiding en gáán. Eennuh, een Z2 paard kan de galopwissels springen. En die zijn gááf![]()
maar ik kan het je dus aanbevelen! Als het klikt met paard en eigenaar is het een superleuke kans! Altijd doen. Ik werd toen gevraagd omdat ik een zacht hand heb en bekend sta als een goede verzorger in de zin van goed voor het paard, eerlijk over wat er gebeurt en betrouwbaar. Dat is minstens zo belangrijk, het rijden is maar een onderdeel. Je leert er veel van en het is gewoon ook gaaf om een goed getraind paar donder je te hebben! Beetje het gevoel alsof je in een porsche rijdt zeg maar
succes!
. Annet73 schreef:Fijn om te lezen. Dat neemt absoluut wat van mijn onzekerheid weg.
Heb haar zojuist gesproken op stal. Heb er zelfs even op gezeten. Paard liep wel wat onzeker bij mij moet ik zeggen. Waarschijnlijk door onbalans of dat hij erg moest wennen. Was wel heel ontspannen verder. Het is voor hem ook allemaal nieuw.
Volgende week woensdag krijg ik privéles. Gaan we rustig aan beginnen. Voorlopig zal het vooral wennen aan elkaar zijn. Tot die tijd zal ik af en toe wat gaan wandelen, beetje poetsen etc. Kunnen we alvast aan onze band werken. Want ik hoop echt dat die komt. Hopelijk gaat ‘ie mij net zo leuk vinden als ik hem.