Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vanillia schreef:Tuurlijk mag je dat vervelend vinden, maar ik wist door de details meteen over wie het ging, en dat vind ik dan weer niet zo sjiek van je.
Eleeke schreef:Vanillia schreef:Tuurlijk mag je dat vervelend vinden, maar ik wist door de details meteen over wie het ging, en dat vind ik dan weer niet zo sjiek van je.
Weke details. Dit is globaal dat kan iedereen zijn.
Een ex bijrijder die foto's plaatst van haar oude paard... Dat kan echt de halve wereld zijn.
Misschien als je iemand kent die zoiets meemaakt dat je iets weet. Maar dit soort zaken gebeuren zo vaak dat het zelfs dan iemand anders kan zijn.
Kimmie25501 schreef:De titel paste niet![]()
Maar mag ik het vervelend vinden dat de oude eigenaar (of beter gezegd, bijrijder) van mijn paard constant foto’s plaatst met dat ze mijn paard zo mist?
Ik heb mijn paard gekocht van een handelaar en het is vrij snel helemaal misgelopen. Ze wilden het paard toen niet terug en hebben mij helemaal belachelijk gemaakt en uitgescholden. Ondertussen ben ik helemaal gelukkig en ontzettend blij met mijn paard (drie jaar verder) en doe ik hem nooit meer weg.
Nu heeft dat meisje al een aantal keer gevraagd of zij hem terug mag kopen (natuurlijk niet), plaatst zij nog foto’s met hem en gebruikt ze die foto’s zelfs om reclame voor zichzelf te maken als paardentrainer.
Mag ik dit vervelend vinden of kan ik dit beter slikken? Na alles wat er gebeurt is, vind ik dit niet echt fair namelijk![]()
Alvast bedankt voor jullie meningen!
Cilianne schreef:Hier overlaatst ook een hele huilerige uitleg via Facebook van de vorige eigenaar van ons paardje gekregen, dat ze hem toch zo mist en dat ze hem nooit had mogen verkopen etc. etc.
Ze volgt mijn insta van hem en ziet wat wij allemaal doen, ze heeft destijds (2 jaar terug) hem verkocht wegens tijdsgebrek en het paardje had 2 jaar grotendeels stilgestaan.
Rustig terug geantwoord dat wij (mijn 3 dochters en ik) toch zo blij zijn met ons familiepaardje en dat hij bij ons niet meer weggaat en daarmee is de kous voor mij af.
Ik vond het ook geen fijn bericht maar ik laat het zo.
Tallie1979 schreef:Nou, de TS plaatst dit topic en als vliegen op een hoop kak, komt de persoon waar het om zou gaan op dit topic af. Bijzonder dat ze het topic zo snel heeft gevonden, ze zat je dus ook op bokt in de gaten te houden, TS.
Verkocht is verkocht, ook voor een bijrijdster, dan had je het paard zelf moeten kopen toen het dier te koop werd gezet. Gemiste kans, ga door met je leven.
Tallie1979 schreef:Nou, de TS plaatst dit topic en als vliegen op een hoop kak, komt de persoon waar het om zou gaan op dit topic af. Bijzonder dat ze het topic zo snel heeft gevonden, ze zat je dus ook op bokt in de gaten te houden, TS.
Verkocht is verkocht, ook voor een bijrijdster, dan had je het paard zelf moeten kopen toen het dier te koop werd gezet. Gemiste kans, ga door met je leven.
Kimmie25501 schreef:Ik heb haar nu idd geblokt zodat ik haar niet meer hoef te zien.
Ik had haar nog wel een pb gestuurd, maar daar heeft ze niet meer op gereageerd.
Ik denk dat ik het voor nu maar laat rusten, maar wel bedankt voor jullie meningen. Het is fijn om te horen hoe anderen er over denken
Shae schreef:Tallie1979 schreef:Nou, de TS plaatst dit topic en als vliegen op een hoop kak, komt de persoon waar het om zou gaan op dit topic af. Bijzonder dat ze het topic zo snel heeft gevonden, ze zat je dus ook op bokt in de gaten te houden, TS.
Wat een aannames en een harde reactie op een meisje van 17. Die kon 3 jaar geleden dat paard natuurlijk niet kopen.
De paardenwereld kennende kan ze ook getipt zijn.
Daarnaast zou ik het gezien de historie misschien ook wel geprobeerd hebben. De bijrijder reed hartstikke leuk rond met dat dier en de TS heeft er best wel wat moeite mee gehad om het dier tussen haar en de grond te houden. Nee heb je, na kan je krijgen.
Kimmie25501 schreef:Er zijn vervelende dingen gebeurd waar ik verder niet over ga uitwijden, kan in pb als je het heel graag wil weten. Als de geschiedenis anders was geweest, had ik er geen enkel probleem mee gehad. Sterker nog, bij mijn andere paard had ik het alleen maar leuk gevonden. Ze heeft me in de loop van de tijd (driejaar) meerdere keren benaderd. Verder blijft ze foto’s posten van hem terwijl we dus al drie jaar verder zijn sinds ik hem kocht. Zij reed daar meerdere paarden toen, dus het was niet haar enige verzorgpaard.
Anders had ik het echt wel oké gevonden. Maar vanwege alles wat er gebeurt is, vind ik het vervelender dan als dat niet was gebeurt