Mijn draver moet en zal altijd even zijn snuit in de waterstraal van de tuinslang steken als het water wordt bijgevuld, of als ik hem afspuit. En dan eruit proberen te drinken. Stampen in plassen vind hij ook heel leuk.
Lukasje
Geplaatst: 05-08-20 20:24
Selina schreef:
Mijn paard borstelt zichzelf. Als ik een borstel tegen haar voorhoofd houd, dan gaat ze zelf borstelen. Heel handig
Ha, dat doet de mijne ook! Maar evenzeer als ik hem met mijn vingers kriebel op zijn voorhoofd. Het hoeft niet per se een borstel.
Hilary
Geplaatst: 05-08-20 20:26
De robotgrasmaaier die we soms op buitenrit tegenkomen elke.keer.weer.
janouk
Geplaatst: 05-08-20 20:28
Selina schreef:
Mijn paard borstelt zichzelf. Als ik een borstel tegen haar voorhoofd houd, dan gaat ze zelf borstelen. Heel handig
Ik heb in alle stallen twee bezems opgehangen, zodat ze zelf hun hoofd, lijf kunnen borstelen.
Rianne1994
Geplaatst: 05-08-20 20:29
Sosha schreef:
Rianne1994 schreef:
Mijn kruising Haflinger x Welsh zit graag met zijn neus in je haren en in je nek. Vooral als hij net gedronken heeft en nog een beetje water in zijn onderlip heeft
mijn jaarling welsh vindt het geweldig om met haar voorbenen in de voerbak te gaan staan.. dan is ze groter.. ziet er heel gek uit. Ik ben benieuwd wanneer de voerbak het begeeft.
Mijn paard likte na het eten zijn hele box af, altijd met de klok mee trouwens. En ja, hij ging de hele box rond En nee, hij had geen tekort aan mineralen etc! Als hij iets lekkers kreeg terwijl hij bijvoorbeeld in het land stond of op de poetsplaats, ging hij zijn benen aflikken bij gebrek aan een boxwand