bigone schreef:Klopt , hier kan nog heel veel aan verbeterd worden. Maar snap dat Ts dr vele vragen stelt, wanneer je zelf niet veel ervaring met paarden met afwijkend gedrag hebt zie je al snel beren op de weg .
Klopt. Dit zijn onze eerste eigen pony’s. Ik heb nooit eerder een eigen paard gehad, laat staan aan huis. Jarenlange manege-ervaring en bijrijdervaring heb ik wel, maar dat is natuurlijk niet te vergelijken.
Ik wil graag leren, anders krijg ik het niet in de vingers en ben nooit te beroerd om hulp in te roepen en dat doe ik dan ook. Hier en in real life. En ja, ik zie snel apen en beren, want ik ben als de dood dat ik dingen verkeerd doe.
Ik vind het dan ook jammer dat ik daar op afgerekend wordt door een forummer, nog eens een topic openen laat ik zo wel uit mijn hoofd.
Je moet toch ergens beginnen hè, niet iedereen heeft van jongs af aan de expertise in huis en niet iedereen die vindt dat ie de expertise heeft, heeft dat ook daadwerkelijk.
Bedankt voor de reacties, gelukkig lijkt zijn gebruiksaanwijzing dus minder erg dan ik dacht. En ik was heus niet van plan om zijn dingetjes te verzwijgen, ik vroeg me met name af hoe je zoiets omschrijft zonder afbreuk aan de pony te doen, maar wel duidelijk te maken dat ie ergens terecht moet komen waar ze er mee om kunnen gaan.