Wat leuk ook een dressuurende tuiger en ook nog een Atleet, leuk!
Ziet er al heel knap uit, verbeter puntjes hou je altijd anders zouden we allemaal grand prix rijden
Wel zou denk ik voor het plaatje het iets mooier maken als je je teugels iets korter zou pakken en je hand iets meer voor je. Je rijd hem wel erg vriendelijk met de S&T! Succes nog samen
Het enige wat mij opvalt op de foto’s is je grote glimlach!! Zou fijn zijn als meer mensen plezier hebben met hun paard ipv alleen maar rijden voor winst.
Ziet er gaaf uit! Rijtechnisch heb ik geen opmerkingen, ik ben nog lang niet zo ver
Linsey1998
Geplaatst: 24-07-20 00:26
Wat een super fijne combinatie zeg! Echt super vriendelijk gereden ook
Kookaburra
Geplaatst: 24-07-20 00:37
Een tuiger in het z; dat zie je niet altijd. En een ruiter in het z met een big smile ook niet.
Ik geniet van de foto's. Jullie zijn een leuke combinatie
Leuke combi en ik vind jullie ook een hele sympathieke combinatie. Het is altijd even gezellig kletsen met je bij HH. Ben benieuwd of je weet wie ik ben, maar iig tot woensdag weer. Of start je ook in Blaricum zondag? Henriëtte gaat ook.
Shalimar
Geplaatst: 24-07-20 12:27
Super leuke en lieve foto's, de liefde en het plezier straalt je tegemoet Zo zou je het bij iedereen wel willen zien!
Voor je handen kun je misschien jezelf wat meer in een andere houding dwingen door elastiekjes aan je zadelringetjes en om je polsen (bij te hoog) of een elastiekje om beide polsen (bij te ver uit elkaar of te veel gezwabber) te doen. Maar misschien ken je dat al. Werkte bij mij iig goed voor de discipline en een stillere zit (en meer core stability) bij de moeilijkere oefeningen richting slipjas
Ik heb geen inhoudelijk commentaar maar vind het echt zo mooi om te zien hoe je op elke foto lacht.
BaileyMix
Geplaatst: 24-07-20 17:27
Wat een schitterend dier!
stalgerrits
Geplaatst: 24-07-20 18:31
Beste TS
Wat heerlijk is het als je kunt zeggen mijn leven met een tuiger wordt steeds ruiger top cobinatie en prestatie
Dit doen heel wat ruiters je niet na op een paar kleine bemerkingen na laat je zien dat je een lang paard ook klein kunt maken en hem van achter naar voor te rijden wat heeft ze een goede motor!
Wat voor bloedvoering heeft jou paard daar ben ik benieuwd naar zit er meer van dit soort prestatie in de geschiedenis
je mag trots zijn op je paard
Ik heb al antwoord op mijn vraag over de bloedvoering[ïk heb net je profiel gezien ] ze is gelders gefokt
Ontzettend bedankt voor alle leuke en lieve reacties, ik krijg er echt een glimlach van op mijn gezicht!
@magic_lover, atleetjes zijn de leuksten. Teugels neem ik na in het zien van het beeldmateriaal inderdaad wat korter hihi.
@Mer1980, tuurlijk weet ik wie je bent haha. Kunt je niet verbergen. En ja, wij reden vandaag ook lekker weer op Stad & Lande. Wat een heerlijke dag!
@Shalimar, ik heb vooral de neiging om ze laag en breed te willen houden. En van die eindelijke pianohandjes haha. Elastiekje is een goed idee!
@stalgerrits, dankjewel! Ze komt inderdaad uit een mooie lijn. Oud tuig- en Gelders bloed met relatief weinig hackney in de lijn. Ze is ook echt nog zo robuust als het oude type tuigpaard.