Strakke planning of geen planning?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 00:12

AmoorM schreef:
Maar hoe doe je dat dan? Zit je dan niet thuis en denk je straks ga ik een lekkere buitenrit maken? Of ga je blanco naar stal en bedenk je 5 minuten van te voren wat je gaat doen? Rijden of mennen, longeren, grondwerken?

Soms wel, soms niet idd.
Kijk een les plan ik uiteraard wel, of als ik met iemand een buitenrit ga maken ook, of wanneer we afspreken om met stagenootjes op stal te zijn oid, maar verder kijk ik vaak op stal waar ik zin in heb idd haha.

Misschien dat het binnenkort anders gaat worden omdat ik samen ga wonen, maar voor nu is het vooral zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 10:17

Nou.. Ik ga zo naar stal en heb nog geen idee wat ik ga doen! :D

Ik denk dat er ook wel een verschil is tussen je paard thuis hebben of elders.

ZoeZav

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 15:48

Ik heb haast geen planning. De ene dag bedenk ik dat ik wil grondwerken en de andere dag ga ik lekker naar buiten. Alleen op elke dinsdag avond springles bij de vereniging en op woensdag dressuurles op stal! En voor de rest af en toe een springlesje op zaterdag op stal.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 16:02

Ik heb meestal wel vaste dagen dat hij vrij is en dat we iets gaan doen, maar meestal bedenk ik ter plekke waar ik zin in heb. Als ik buiten ga rijden bedenk ik niet van te voren welk rondje maar ga ik gewoon rijden. Op woensdag heb ik bijvoorbeeld minder tijd omdat ik dan ook de avonddienst heb op stal, dan ga ik standaard longeren of aan de hand werken - niet rijden in ieder geval, maar de andere dagen beslis ik op het moment zelf wat ik ga doen, waar ik zin in heb

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 16:04

Ik heb nooit een planning, ook niet toen ik wel wedstrijden reed. Bedenk op de dag zelf wat ik wil doen en stel dat ook weer bij als het anders uitpakt. Wel zorg ik er voor dat ik voorbereid ben op een les en m'n training wel zo indeel dat het gunstig is voor het paard. Dus na een stevige training en dagje wat rustiger aan en vooral werken aan wat ontspanning en een beetje rekken en strekken, dat. Maar dat kan ik in het bos, aan de hand of in de bak voor elkaar krijgen, dus hoe en wat precies hangt echt van het moment af.