Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Penotti schreef:ikke schreef:Wat een gel*l.
Sorry voor de uitdrukking maar ik zie het probleem niet. Had er gestaan "IJslander" in plaats van "kruising Welsh" had niemand ooit iets gezegd.
Afgaand op de foto wekt het ook niet de indruk dat je te zwaar voor hem bent.
Dat gejank over lengte komt alleen maar van mensen die belang hebben bij handel.
Wat ik dus zou doen? Wel, helemaal niks. Lekker verder gaan waar je mee bezig bent en de rest van de wereld de *** laten krijgen.
Haha, geweldig omschreven, maar helemaal mee eens!
En als aanvulling op Dat gejank over lengte komt alleen maar van mensen die belang hebben bij handel.
Mensen die tegenwoordig alles meteen zielig vinden en een paard als porseleinen popje behandelen.
othelloster schreef:Daar ben ik wel bang voor ja, mijn gewicht zit rond de 64 kg.
Heb vaker van die momenten gehad dat hij mij niet lekker zat in de lengte op hem.
[ [url=m/wgsMLe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was vorig weekend.
silverdapple schreef:Uit onderzoek is gebleken dat lengte weinig invloed heeft op je paard als het een ervaren, doorgereden pony betreft. Het enige risico dat je namelijk loopt is dat je je paard uit balans haalt. Jouw pony is inmiddels echter ervaren genoeg om zijn balans te bewaren en is daarnaast stevig gebouwd. Je kunt met zekerheid stellen dat hij geen moeite heeft met jouw lengte.
Alleen "het beeld" is misschien niet zo prettig. Maar is dat voor jou genoeg reden om hem weg te doen?
Ik lees tussen de regels door dat de paardenhobby eigenlijk te duur voor je wordt. Weet je zeker dat dat niet de reden is dat je hem wilt verkopen?
Edit: Had de leeftijd verkeerd onthouden dus ik heb wat aan mijn post aangepast.
beatje schreef:je bent niet heel duidelijk in je post er over,je vind een paarde hobby te duur voor zomaar omdat je het zelf moet bekostigen schrijf je,of ten minste maak ik er uit.
Maar het maakt dan toch niet uit of je deze pony betaald of een ander paard,die waarschijnlijk nog meer gaat kosten.
Je vind je zelf te groot en zou hem aan een ander willen verkopen. Maar die gaan hem dan toch ook weer verkopen als ze te groot zijn? Wil je dat? Dat de pony nog tig maal verkocht word? Daar moet je goed overdenken voor je hem weg doet.